» Badrum med mycket förvaring



Bild: AABE

Mina husdrömmar inkluderar ett stort badrum med badkar och mycket förvaring.
Det ska gärna vara i samband med en klädkammare och sovrum. Stilrent och mysigt på samma gång.
Jag vill kunna framhäva fina saker, som parfymer och vackra detaljer men samtidigt kunna dölja annat.
Det ska vara en plats där man kan koppla av i ett varmt bad och samtidigt fungera praktiskt i vardagen.

Gillade det här svartvita badrummet från Atelier d'Architecture Bruno Erpicum & Partners.
Om det var mitt badrum skulle jag ha valt att bara ha en kran till badkaret och lättat upp det
strama med något på kanten av badkaret. En vas med snittblommor, en hög med bra böcker
eller bara några fina shampo och balsamflaskor.
» Inspiration Badrum | |
#1 - - Linda:

Vilket snyggt badrum!! Gillar att det är så stilrent :)



Kram Linda

#2 - - Hanna - Whiterainbow:

Men nu fick jag någonting att sukta efter, Vågö:s fåtölj.. VILL HA! haha



Det handlar om att bryta dåliga vanor och mönster, snart får jag fika igen men på begränsade dagar :)

#3 - - Dessi - Home and desire:

Mums! Det var rejält och stort!



Det som är "tråkigt" är att vi bor i exakt likadana hus, men att vår ovanvåning är så aptrist, haha! Aja, det ska väl bli ordning på den i framtiden med!

#4 - - cornelia:

sv:Det blir turkiet, är taggad till tusen!

#5 - - P E R F E K T I O N I S T . S E:

sv: Instämmer, hehe! :D



Hoppas du får en bra helg! :)

#6 - - Therese:

Tänker mig också ett stort badrum med mycket förvaring och badkar. Och det finns ett måste: ett stort fönster mot havet:)

(Ska bara bli miljardär först haha)



Ha en skön helg! Kram Therese

#7 - - tinajo:

Svart och vitt i badrum är snyggt och klassiskt. Jag skulle vilja ha ett svartvittrutigt golv i vårt orenoverade badrum - det ledsnar jag aldrig på att se! :-)

#8 - - Caroline:

Oj så snyggt. Vilken jädrans coolt hus ni kommer att skapa när det blir tid för det. Där kommer man att göra inredningsreportage sen. ;)

#9 - - sara:

Jag är lite kär i din blogg! Haha, har suttit och kollat i ditt arkiv och du lägger upp så mycket fina bilder som inspirerar =) Hoppas att du har en härlig onsdag!

Upp