» En plats att umgås på



Bild: Boligmagasinet

Om jag hade plats över skulle jag gärna ha ett hörn med plats för ett bord och sköna fåtöljer eller stolar.
Perfekt för att umgås, spela spel och bara sitta och prata. Gillar de blandade sittplatserna och att det är tre
svarta fåtöljer och en brun, den sista bryter av snyggt. Har sett många varianter av detta runt köksbordet.
Här hemma har vi också hakat på idéen med olika stolar i köket

Ett vitmålat gammalt trägolv är rena drömmen. Så himla, himla fint. Dubbeldörrarna på bilden ovan är inte alls dumma de heller. Jag gillar hela konceptet med gammalt och nytt ihop.

Skulle gärna bygga ett hus med gamla detaljer, till exempel ett liknande trägolv och dubbeldörrar inomhus.
Till det skulle jag ha ett modernt, avskalat och vitt kök. Möbler i högblankt och några inslag av trä.
Jag är en riktig drömmare. Vill så himla mycket. Och det här med hus är en av de största drömmarna.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Dessi:

Underbar bild! Vi har massvis med plats på ovanvåningen. Och vitt golv. Men inte tillräckligt med pengar för att vi ska få det så här fint! Har massa annat som ska prioiteras, men sen så...



Ha en fin kväll!

#2 - - Hanna:

Vi är precis färdig med vårt nybygge och det är en underbar känsla! :) Hoppas din dröm går i uppfyllelse!

#3 - - Linda Svahn:

Visst är det fint med den danska stilen, jag gillar verkligen kontrasterna i bilden! Jag vill också mycket med vårt hus, det är bara svårt att förverkliga allt på en gång! Lycka till!

Upp