» Önskelista

Högst upp på önskelistan just nu;
About a chair från Hay, Asymetrisk blus från TopShop och finfina skor från Nelly.
En resa till varmare breddgrader vore inte så dumt det heller.

Vad drömmer du om för saker i vintermörkret?
» Inspiration | |
#1 - - cornelia:

Jag drömmer precis som du om en resa bort till det varma som tur är har jag en bokad den 26 maj, längtar...!

#2 - - Linda hill .:

Det är sant! Det löser sig nog (: Älskar skorna, har ett par liknande fast dubbelt så dyra ;)

#3 - - sara:

älskar skorna! Jag drömmer stora lyxiga speglar, en pälspläd och nya kuddar till soffan =)

#4 - - JOHANNA:

Jag drömmer också om en resa till ett varmare land.. Och ett ceriserosa överkast som skulle vara så snyggt i mitt annars helvita rum! :)

#5 - - Anna/Rackarungar:

Sena utomhuskvällar. Barfotafötter. BBQ och frozen marguritas. Första besöket här och boom - I like it! Jag kommer tillbaka.

/Anna

#6 - - P E R F E K T I O N I S T . S E:

sv: Åh, nej. Kan inte annat än att hålla med. :) Sjukt snygga grejer!!! :D

#7 - - Hanna - Whiterainbow:

SV: ja man blir helt lycklig. bara det blir lite mer vår ute så man blir mer inspirerad att ta in färg :)



Just nu önskar jag mig ingenting, oj så dumt de där lät.. men jag går inte runt och drömmer om någonting speciellt, ja förutom en gräddtårta med färska jordgubbar, det måste ha och göra med att jag slutat med godis och fika för ett tag :)

#8 - - Mari:

SV. Låter skönt =). Ha en fin dag imorgon

#9 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Stolen är riktigt tjusig, och blusen blev jag minsann sugen på också. Här står en byrå till sovrummet just nu överst på listan, inte så spännande men det blir fint!

#10 - - Karin:

Vilken fin färg!

#11 - - Dessi - Home and desire:

Sol och plusgrader, en ny lampa, att Plutten ska komma ut snart, att det skulle finnas finare mammakläder...

#12 - - ingen vanlig dag:

Både stolen och tröjan föll mig i smaken. Urfina! Synd att vi inte har Topshop i min stad... Saknar storstaden.

Kram / Kristina

#13 - - Ozzan:

Jag lovar, det kommer komma bilder. När allt är klart såpass långt. Än så länge finns det mycket kvar som kan göra att det drar ut på tiden. Men det kommer.

Ha det fint.

#14 - - E:

sv: ja verkligen.. tyvärr vill man alltid bara ha mer:D :(

#15 - - Fredde:

Tjena, har du spanat in bloggtryne.se? Ett skitbra sätt att marknadsföra din blogg på!! :)

#16 - - Emmie:

sv: Varsågod :) allt väl med dig? :)

#17 - - Sofie på Önskelista:

Riktigt fina saker! Skapa din egen önskelista med dessa saker på onskelista.se, dela med dig av den till folk och se om någon kanske överraskar dig med det! :-)

#18 - - FlittigLise:

sooooooooo happy

... for at jeg oppdaget din blogg!

Kommer straks tilbake



Klem Lise

#19 - - Jasmine:

Svar: Tack, roligt att du gillade bilderna! Jag blev så glad, när jag fann dem i arktivet.



Kram

#20 - - Elena:

Åh! :)

#21 - - Petra:

Stolen var riktigt snygg! Och den ser dessutom galet skön ut! :-)

Upp