» Fyrtal i svart



Bilder: Gina Tricot och H&M

Svart är den färgen som dominerar min garderob. Svart passar till allt och svart är framför allt alltid snyggt.
Plaggen ovan skulle gärna få flytta in i våran redan trånga Ikea-garderob. Tröjan för perfekta mysdagar, två snygga linnen till våren och en långklänning. Gillar det sistnämnda. Kan vara både nerklätt och uppklädd
beroende på accessoarerna man väljer att använda till. Gillade dragkedjan på linnet från H&M.

Gemensamt är de alla bra basplagg som kan användas på många olika sätt.
» Mode | |
#1 - - Hannis:

Den svarta långklänningen blev en favorit.

Har letat efter en utan så mycket detaljer.

Bra tips=))



Må så gott/Hannis

#2 - - tinajo:

Snyggt! :-)

#3 - - Helena:

Vilken fin blogg, jag hittade hit från Sandra :)

#4 - - Marcela:

Hittade din blogg via inspirera mera, och fastnade för den. Bilderna och inspirationen, sedan att jag såg att det var ännu en nyköpings-bloggare gjorde det ju bara extra kul! :)

#5 - - Linda:

Hittade hit tack vare inspirera meras bloggtips..

Kul att få tips om fler bra bloggar.



Linda

#6 - - Dessi - Home and desire:

Svart är snyggt! Jag klär mig ofta och oftast också i svart...

#7 - - annie -rumförtvå:

Hittade dig också genom Sandra (inspirera mera) vilken fin blogg och fina foton du tar.



Annie

#8 - - Nilla:

Den tröjan med byxor till från Gina Tricot köpte jag innan jul, jättesköna!

Upp