» Ljus



Gruppen med ljus på köksbordet på lite närmare håll.
De vita från Åhléns och kakformarna är fyndade på tradera.
Gillar att gruppera! 

| |
#1 - - tinajo:

Grupper är alltid snyggt! :-)

#2 - - josephine:

Hej! allt bra idag? :D

#3 - - Mikkili.com:

Beautiful pictures. Very pure styling

#4 - - Linda:

Vilka fina bilder!! :)



Kram Linda

#5 - - pysseliten:

Härlig blogg :)

City gross där har dom massor av härliga billiga inredningsaker det gillar jag . Shoppa lite juddar med en vän i frdags och kolla min afina ljusstakar jag shoppa med från just city gross http://pysseliten.blogg.se/2011/january/ljusstakar-fran-citygross.html

#6 - - Linda:

Fantastiskt fina bilder! Kram till dig!

#7 - - sara:

Jag håller med dig, K2 keramik gör mycket fint. Men kopparna med dalahästar är helt underbara, ska önska mig dem i när jag fyller år och sedan får jag fylla på allt eftersom =)

Kul att ha hittat en ny (och dessutom bra!)inredningsblogg, här kommer jag definitivt att kika in igen!

#8 - - Hanna - Whiterainbow:

fint :)

#9 - - Emmie:

Fin blogg du har :)

#10 - - ingen vanlig dag:

Men så snyggt! Gruppera is the shit. Allt blir så mycket finare då :)



Kram / Kristina

#11 - - Dessi - Home and desire:

Gillar också dom från Åhlens! Har blandat några vita och rosa ihop med Kivi-lyktor på ovanvåningen. Riktigt läckert!

Upp