» Vit på utsidan, färgsprakande på insidan



Bilder: Mimmi Staaf

Sakletaren och möbeltapetserar-studenten Mimmi Staaf står bakom det här fina och omgjorda skåpet.
Förutom att jag har dille på fina skåp (gärna gamla, med potential att göra om efter egen smak och tycke)
så gillade jag idéen med att måla insidan i en annan kulör. Vit och diskret på utsidan, den smälter lätt in i vilket hem som helst. Färgglad och uppiggande på insidan. Välj din favoritfärg och du blir garanterat glad varje gång du öppnar skåpet. Extra roligt om man skulle ha utrymme att ha lika fint upplagt i skåpet som på bilden. Inspirerande!
» Inredning & design | |
#1 - - Sofia på Mokkasin:

Hon är duktig!

Och visst har man sådär snyggt i skåpen och lådorna.

Alltid =)))

I wish...

#2 - - LissenTo:

En bra ide och väldigt snyggt. Jag önskar att jag hade det lika fint i lådorna:-).



Ha en skön tisdag.//Lissen

#3 - - Dessi - Home and desire:

Verkligen läckert! Jag skulle vilja ha orange i mina lådor, och lika fint förstås ;)

#4 - - isa:

Urläckert vill göra så i mina badrumsskåp!!!!! Blir till att köpa ny dekorplast i veckan tror jag :)Jätte fin bild du visade nu blev jag ännumer sugen på att pyssla..

#5 - - Hemtrevligt hos Johanna:

Rolig idé! Gäller att man har det fint och städat i lådorna så att man ser färgen. :)

#6 - - MyViola:

Snyggt och stilrent skulle jag vilja säga! Otroligt härliga färger! :D

#7 - - redQ:

lindaZ by redQ är användbara, vackra och ansvarsfullt gjorda produkter i jute och rotting. Titta på vårt pressmaterial för inspiration! http://picasaweb.google.com/jke.forsberg/LindaZByRedQ#

#8 - - Mimmi Staaf:

Tack så hemskt mycket för det otroligt fina inlägget! Vill bara påpeka att det är formklippt filt-tyg som ligger i lådorna. Det framgår inte så bra på bilderna... Men jag föredrar det för då kan man byta färg då och då :-)

Trevlig blogg!

MVH

Mimmi Staaf

#9 - - Mapiurka:

Love your blog! Leave mine so you can see my wall decals' collection: http://mapiurka.blogspot.com/

Best regards from Buenos Aires, Argentina.

Upp