» Lampskärmar



Loppisfyndade lampskärmar. Två kronor styck, som hittat.
Har inte bestämt om de ska få vara inomhus eller ute i trädgården, mest troligt kommer de att få flytta runt lite.
» Inredning & design | |
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Vilket fynd, det ska bli kul att se vad du gör med dem!

#2 - - Therese:

Vad fina! Fyndade också en lampskärm för ett tag sen, jag vet precis vad jag ska göra med den men det fattas en liten detalj... varför är det så svårt att slutföra projekt trots att det är den där sista pusselbiten som fattas bara;)



De ser ut att passa bra där ute i trädgården, bara hängandes ner från ett träd och så har du ett uterum.



Ha det gott, kram Therese

#3 - - tinajo:

Vilka fynd - kommer bli hur bra som helst! :-)

#4 - - Jenny:

Det är underbart att fynda på loppis, det gjorde även jag i söndags :-) fina lampskärmar, kejsarlampor!

Glöm inte visa vart de hamnar sen!

#5 - - Dessi - Home and desire:

Ja, det var allt billigt! Hur snyggt som helst!

#6 - - Frida:

Sv: Åh tack snälla!

Vilket fynd. Sådana lampskärmar kan man göra allt möjligt roligt med :)

#7 - - Caroline N:

När jag ser dom där tänker jag ljuskrona! Man händer dom upp och ner och pyntar med några ljushållare och lite bling bling!

KRAM Carro

#8 - - Hanna - whiterainbow:

SNYGGA! jag fyndade också en lampskärm förra helgen :-)

Upp