» Taggtrådshjärta med pärlor



Idag har jag och mamma varit på en loppis- och gårdsbutiksrunda efter väg 223 och dagens allra bästa
och väldigt otippade (jag trodde det var något som hade med jakt att göra..) stopp blev Krokstugan.

Så, har ni vägarna förbi eller bor i Nyköping - åk till Krokstugan och inspireras av den vackra miljön och en
personlig butik på landet.
» Inredning & design | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Wow, vilket fint!

#2 - - Caroline:

Vilket bra tips att åka väg 223! Det ska jag ta och göra med min mamma i sommar! Fanns det några andra bra loppisar?

#3 - - Lili:

väldigt udda namn för en butik som säljer så fina saker, lätt att missa..



Ska bli spännande att se bilder från ert nya hus sendare, kan tänka mig att de kommer bli väldigt fint :)

#4 - - Sofia:

Vad fint!!!!! Känner oxå för att åka på loppis!!

Och kul att du gillade mitt bord! :)

KRAM!!

#5 - - © sarastille:

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

Upp