» Stockholms-köp



Stockholm igår resulterade i ett väldigt trevligt besök hos kusinen och några fina köp.
Dörrmatta signerad Dixie (köpt på Stockhome), som kommer att bli finfin i nya vita hallen.
Två olika stora zinkfat (det lilla tänker jag ha ett ljus på och på den stora kommer det att stå olika stilleben
beroende på årstid)
och sex stycken små glasskålar (till goda efterrätter eller något annat roligt). Allt från Zetas.
» Inredning & design | |
#1 - - Maria:

Snyggt! Jag har aldrig varit på Zetas trots att jag tänkt åka dit flertalet gånger. Måste nog ta mig i kragen och se till att det blir av.



Dina tryck du gjort i inlägget innan är supersnygga! Gillar framförallt den med fågeln. JÄTTEFIN!



Ha en skön söndag!

Kram Maria

#2 - - tinajo:

Kul att hitta lite nytt - jag har inte varit in i en affär på flera veckor! :-)

#3 - - Caroline:

Fina små fat! Man kanske ska ta och ta sig till Zetas, har hört att det ska vara bra.



Hur går det med huset? Ska bli spännande att se lite bilder. Är mycket sugen på hus nu, steget efter gifemålet nu i sommar. Gifte oss utanför Nyköping, finns bilder på bloggen.



Trevlig sommar!

#4 - - Sofia:

Fina grejer du har hittat! Jag har nog aldrig varit på Zetas...



Ps, Du har rätt, det ska bli ett bord till soldäcket! ;)

Kram!!

#5 - - Karin:

Ser fint ut!:)

#6 - - Elin:

Fina fynd! Tack för din peppande kommentar om mina tryck, jo det blir isåfall bara ett sidoprojekt vid mitt vanliga jobb men det skulle vara så kul att få göra nåt man älskar! Härlig blogg du har också, mycket inspiration! Mvh Elin

#7 - - Therese:

Så fina saker du har köpt, jösses vad du måste längta till huset nu:)



Kram Therese

#8 - - Madeleine:

Tack så mycket =)

#9 - - Caroline Engvall:

Så roligt att ni var hos oss. Kom snart igen. ;-)

Upp