» Words & Bird


Efter en lång jobbvecka somnade jag på soffan en stund, men nu är jag full av energi igen.
Den nya energin resulterar i fler tryck i illustrator och en massa funderingar på livet.

Imorgon tänkte vi åka till Stockholm.
En liten trädgårds-inspirations-tripp till Zetas, gå på stan och hälsa på min kusin är det som står på listan.
| |
#1 - - Lina:

Jättesnygga! Ha en kul helg här i Stockholm!

#2 - - Sofia:

Vad fiiiina!!!!! Duktig du är!! :) Starta försäljning? ;)

KRAM och ha en härlig helg i Stockholm!

#3 - - tinajo:

Jättefina tryck - gillar speciellt korset! :-)

#4 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilka fina illustrationer du gör :)



Svar:

Ja verkligen och det blev till och med ännu större skillnad när man såg det live.

#5 - - Dessi - Home and desire:

Trycket till vänster vill jag ha! Jag tycker lätt du ska starta webbshop så jag kan köpa det och ha i vårt sovrum.

#6 - - Dessi - Home and desire:

Ja, jag tycker verkligen det! Du har många fina tryck på lager redan!

#7 - - Vilje:

Vilken besvikelse när jag insåg att trycken inte gick att köpa nånstans. Jättefina! Jag vill ha båda!

Upp