» Gammal trälåda



Fyndade en gammal trälåda på Tradera för ett tag sen.
Det är precis den här typen av kontraster jag gillar. Ny och blank Tolix-stol möter gammal och sliten trälåda.
| |
#1 - - Veronica:

Ja det var verkligen på tiden!

#2 - - Melissah:

I just discovered your lovely blog. I'm just new into blogging this year & have just finished off my own blog on fashion, food, travel & interior design.

http://scrapbook-melissah.blogspot.com/

I had a lot of fun putting it together maybe you would like to check it out if you have a spare minute.

x

Melissah

#3 - - Eiram Doolf:

Härligt med sånna här inspirerande bloggar:)

#4 - - veronica:

Åh. perfekta lådan! perfekta kombinationen..helt perfekt. önskar att jag också hade ett helt hus att inreda! :)

#5 - - Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*:

Så snygg, precis vad jag länge önskat mig men aldrig lyckats hitta på de loppisar jag besökt. Det är tradera som gäller alltså? att jag inte kom på det själv! :-)

#6 - - Sofia:

MEN vad snygg!!!! Önskar jag hittade nåt liknande!!! Jättecool!!

KRAM!

#7 - - Henrik:

Det var en snygg trälåda... de brukar inte vara helt lätta att få tag på.

#8 - - Alexandra:

Fin fin låda!!ja,jag är så nöjd med mina äppellådor,längtar tills de är vita.

#9 - - Camilla:

Taack! Ja just det! Väldigt lika :) Vårt är byggt 1930!

Visst kliar det i fingrarna nu? ;)



Kraam

#10 - - Caroline:

Ni kommer ju helt klart att få områdets snyggaste hus. Duktiga du på fynd.

#11 - - Liza:

Jag flyttar snart i lägenhet! Det är inte lika stort som ett eget hus, men jag lovar att jag ska göra dig stolt! Kommer inte bli vitt/svart/stilrent, MEN jag ska göra det fint ändå!! Kram på dig

#12 - - Sandra | Inspirera Mera:

Jag är också ute efter sådana lådor. Den var riktigt snygg!



Svar:

Vad spännande och vad smart av er att bo in er ett tag först. Hoppas du visar bilder sen.

Upp