» Slitet av naturen



Hemma hos mamma hittar jag alltid fina saker och inspiration.
De här stolarna (som det i alla fall finns tre av) har fått stå ute och fått en fin lite ruff touch av väder och vind.
Jag skulle gärna ha något liknande till våran blivande trädgård. Min idé är att blanda utemöblerna också.
Att blanda är fint (oavsett hur konstigt sambon tycker att det är..) och gör det lätt att inreda personligt.

Vad tycker du?
Inreder du helst med likadana stolar eller tycker du att det är lite roligt att blanda?
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - Sofia:

Jag gillar både och. Sambon tyckte oxå det var konstigt att blanda först men nu gillar han det! :)

Kram!

#2 - - tinajo:

Det beror på var det är, i bland fungerar det med udda och ibland känns det fel. :-)

#3 - - Dessi - Home and desire:

Gillar att blanda trots att vi inte har gjort det någonstans... Ska bli så spännande att följa era husplaner!

#4 - - camilla:

Att blanda kan ibland bli helrätt! Vi har exakt likadana stolar på landet! :-)



Hoppas helgen varit bra!

Kram

#5 - - Therese:

Alltid olika om du frågar mig! Har haft det i flera år, men nu har jag fått stå tillbaka på matsalsmöblerna. Har lyckats ha kvar det i köket... så en liten seger kanske;)



Jättefina stolar!

Upp