» Stationshuset



Bilder: Sköna Hem

Med en vacker vit bas och detaljer i svart och trä fångade det här gamla stationshuset utanför danska Århus min uppmärksamhet. Stort, ljust och vackert är min melodi. Vita trägolv måste vara det finaste som finns.

På tal om vita hem och vit inredning, som den här bloggen faktiskt handlar allra mest om..
För ett tag sen frågade en manlig kollega mig om vi hade köpt något till huset än, eller kollat på tapeter och sånt.
Jag sa lite fint att det enda som behövdes var några burkar vit färg och då tittade han konstigt på mig och frågade
om hela huset skulle vara sjukhus-vitt. Uppenbarligen gillar inte alla den vita inredningsstilen, men vad gör det?
Jag älskar det och kan inte tänka mig något annat.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Petran på designinsight:

Å jag håller med! Vitt är det bästa :)

Ska ni måla golven med+ har lite funderingar på det, vilken färg ska man välja? expo?

Kram

#2 - - Veronica:

Gud så vackert!

#3 - - Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*:

Vilken uuunderbar inspirationsklick till blogg du har, like it!



Ja visst är de mysiga och vackra Porch swing, ett stort måste till huset sen när det är färdigbyggt! :-)



#4 - - Dessi - Home and desire:

Jag gillar också vitt! Men nu är jag glad för färg också... Svårt att välja! :)

#5 - - Sofia:

Ja vitt är aldrig fel!! :)

Fina bilder!!

Kram!!

#6 - - Alexandra:

Alla har ju såklart olika smak!huvudsaken att man själv ska trivas i sitt hem.Vitt är ju en enkel bas,det är ju bara att lägga till färg med tyger om man vill.Vitt & svart ska det vara!kram Alexandra

#7 - - Therese - 100 saker att göra från en sjuksäng:

Bara namnet "Stationshuset" låter ju underbart

#8 - - Pernilla:

Snygga bilder och bra blogg!

#9 - - Pernilla:

Snygga bilder och bra blogg!

Upp