» Uppsala för en dag



Idag har vi gjort Uppsala hela dagen. Lillasyster åker till USA i morgon och ska vara borta i två månader,
så vi passade på att hälsa på. Vi var på Biskopsgården, en väldigt fin gårdsbutik med mycket fina produkter.
Tror vi var lite lyriska allihopa efteråt (eller ja, jag vet inte om pappa och Anton var det..men vi andra!).
Hittade en stor baklucke-loppis också. Så idag har jag fyndat en massa små glasvaser. Fyra på Biskopsgården
och två på loppisen. Ser mig dem på en stor bricka någonstans i huset. Någon med blommor i, någon helt tom
och en annan med ett litet värmeljus. Nu längtar jag fruktansvärt mycket till huset. Ska bli så himla roligt.

Biskopsgården har en blogg också, den hittar ni HÄR.
» Min vardag | |
#1 - - tinajo:

Låter härligt - och finfint foto. :-)

#2 - - Sofia:

Låter helt underbart! förstår du längtar nu! :)

Kram!

#3 - - Sanna:

:)



Jag är inte Saras gamla klasskompis (lite äldre än så), däremot så har jag jobbat tillsammans med Sara på Öster Malma för flera år sen. :)

#4 - - Dessi - Home and desire:

Härligt! Kan tänka mig att du längtar! När är det inflytt?

#5 - - Elin:

Sv: Jag håller med! :)

#6 - - Marieh:

Låter som en riktigt bra idé!



Tack för tipset, det ska jag absolut kolla in!

#7 - - Therese:

Låter så härligt att du längtar så mycket till huset, då var det ju vekrligen rätt köp:)



Underbart med alla glasvaser också, kommer göra sig superfint.



Kram Therese

Upp