» En till blomma



Det var inte bara köket som fick nya blommor här om dagen.
Den här fick flytta in i vardagsrummet och sprida lite vårkänsla.

Och på tal om blommor. Det blommar för fullt på framsidan av huset.
Det är alltid där våren börjar. Solen ligger på där från någon gång mitt på dagen tills den går ner igen.
| |
#1 - - Petran på DesignInsight:

Jag älskar dina bilder! Så himla fina!



Jag har handlat kaktusar, de borde ju överleva hos mig ;)

#2 - - Dessi - Home and desire:

Så härligt med lite nya fräscha växter. Jag MÅSTE verkligen ta mig iväg och vårhandla lite. Både inne och uteväxter!

#3 - - tinajo:

Vad grönt & skönt det ser ut - och visst är det underbart med vårens ankomst! :-)

#4 - - Anonym:

Ser fint ut:)

#5 - - Hanna - Whiterainbow:

Fina bilder :)



Ja det var himlarns gott med godis i lördags, spec efter en utgång i fredags :)



Kram

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka fina bilder du har tagit! Här har jag bara sett några små, små knoppar titta fram, så det dröjer nog ett tag till innan vi får se några blommor. Jag längtar!

#7 - - Tess S Butterfly:

Så fina bilder.

#8 - - Sandra | Inspirera Mera:

Åh så underbart och vilka fina bilder du tar.

#9 - - Wiilow [ Foto Tankar Känslor]:

UNDERBART!



tak så hjärtligt finaste du

#10 - - Hemtrevligt hos Johanna:

Va härligt! Jag hittade också blommor i parken idag! Härligt med gröna inomhus också!



Kram Johanna

Upp