» Böcker



På sista tiden har jag hittat ett gäng fina böcker att inspireras av.
Har däremot inte haft någon tid att läsa dem ännu, bara bläddrat igenom dem.

Har du tips på fina och inspirerande böcker?
» Min vardag | |
#1 - - tinajo:

Jonathan Adler´s böcker tycker jag mycket om. :-)

#2 - - Anonym:

Fina!

#3 - - Anja:

Mary Kate och Ashley Olsens coffetablebook är grym!

#4 - - Seizzilturn - SKÖNHET & MAKE UP:

Vart har du hittat böckerna?

Kram

#5 - - johan andrén:

är svensk designhistoria lika tråkig som mode introduktionen?

#6 - - sara:

fina! jag har också inrett med böcker. tycker det är väldigt hemtrevligt. :)

#7 - - Linnea:

Hojta gärna till om du får några bra tips!



http://linnea.spotlife.se

#8 - - Adisa:

Mitt tips på min favoritbok heter "Fashion Now - i-D selects The world´s 150 most important designers" Den är full med interessant fakta och massot med bilder =D Tänkte även lägga upp alla i min blogg...

Sen boken "Vintage - en stilguide till vintagemode" Inte för mycket text och bilder på alla kända designers för varje årtionde =)



Vad heter dina böcker på bilden, mer utförligt så kan jag kolla in dem? =)

Sen "Hundra år av Mode" Från 1990-2000.

Nu hoppas jag att jag gett dig bra tips!

#9 - - Emma Hå | shoes and beyond:

Jag bli alltid inspirerad när jag läser "Dagens outfit", men den handlar förstår om mode ur en bloggares perspektiv.



//Emma Hå

#10 - - Andrea:

Älskar att blädda igenom modeböcker och tidningar!! Jag köpte just boken Vintage skriven av Marie Birde och den är verkligen väldigt fin och har fina tips! :)

#11 - - inga:

Det är så himla mysigt att setta sig ner och bläddra igenom en inspirerande bok eller tidning, åhh!

#12 - - matilda:

vintage av marie birde!

#13 - - Jesi:

dagens outfit! intervjuer med kända modebloggare :)

#14 - - Anonym:

Stilig bokkomposition!

#15 - - Mya:

Stilrena och snygga var dom :)

#16 - - Hanna:

fin blogg :)

#17 - - Seizzilturn - SKÖNHET & MAKE UP:

Okej, skulle du inte kunna skriva till mig vad författaren heter på alla de böckerna du köpt :)

Kul att läsa om mode

Kram

#18 - - Jesi:

sv, Absolut! Jag köpte min på akademibokhandeln så den borde finnas på alla stora bokaffärer :)

#19 - - Mya:

Sv: oh tack snälla söta va glad jag blev när jag läste det du skrev :)

Jag tvivlar inte för en sekund att även du kan vännen :) Det är bara att öva öva och öva :)

Ha en bra kväll!

Kram

#20 - - Seizzilturn - SKÖNHET & MAKE UP:

okej tack så mycket, har gått media så grafisk intresserar mig med :)

Tack så mycket för hjälpen, du får gärna hojta till om du hittar några fler böcker så gör jag detsamma

Kram

#21 - - sara:

svar: håller absolut med! :D

#22 - - Amanda:

Jag måste köpa några nya modeböcker snart, älskar dem! :)

#23 - - Caisa:

du har en himla fin blogg måste jag säga:)

#24 - - Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv:

alltid kul med inspo :D

#25 - - Adisa:

Ok. Tack för namnen på böckerna =) Ska kolla upp dem.

#26 - - Hanna - Whiterainbow:

FINA böcker att se på iaf, har ingen kunskap om innehållet!



Jag kommer göra en egen variant av sj-pall-bordet :)



Kram

#27 - - amra:

vintage är en väldigt bra bok!=)

#28 - - Sandra h:

Åh vart hittade du dom där böckerna? :)

#29 - - emma:

Ebba von Sydows bok är bra, och elsas mode av fahrman :)allt bra? :)

#30 - - Karin:

#31 - - Karin:

Så fint med böcker som inredning.

#32 - - ellen:

Mina favourit mode böcker är Street och Street view. Du förstår säkert vad dom handlar om. Dom är iallafall fulla med bilder på coola människor från hela världen :D

#33 - - Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday:

Fin blogg!

#34 - - Nicole Sanzetth:

Läser dessvärre knappt böcker... Föredrar tidningar =)

#35 - - Junitjej:

Kul att inlägget hamnade på startsidan!

Ha en trevlig onsdag!

#36 - - matilda:

sv: jo de är härliga, vill så grymt gärna att de ska passa på mig men tyvärr inte..

#37 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vad roligt, du får gärna berätta vad du tycker om dem sen.

#38 - - Malin:

Vad härligt, sådana böcker är dessutom fina att bara ha framme och titta på :) Har hört att "Vintage - en stilguide till vintagemode" ska vara bra, och är själv lite sugen på den, Kan vara värt ett försök? ^^

#39 - - Elin Söderström:

Har du läst MODE boken ännu? Jag har mängder av böcker att tipsa om, inom mode om du vill ha fler :)

#40 - - Åsa:

Älskar systrarnas Olsens inspirationsbok. Sen så finns 50 designers you should know about som också är underbar! Läs! :)

#41 - - Jess':

absolut, kolla in mina boktips här http://jessicannelie.blogg.se/2011/march/boktips.html

#42 - - SaraWhitmore:

En fråga var har du köpt dom böckerna ?? :D Har leta över allt och hittar ej dom! :(

#43 - - SaraWhitmore:

-Dom ser så härliga ut! :D

#44 - - Malin:

Ja eller hur! :) Andra böcker hamnar bara i en låda nånstans ^^

#45 - - Pernilla:

Hej! Jag lånade din snygga bokbild till min blogg och självklart ligger det en hänsvisning och länk till dig ovan. Hoppas det är o.k.

#46 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

jag gillar modeillustrationsböcker och böcker om marilyn monroe samt böcker om barbie =)

Upp