» Cross

Idag gör jag precis det som faller mig in för stunden. Just nu leker jag lite i illustrator och photoshop.
Funderar på vad vi ska laga för mat idag, kollar inspirerande bloggar och funderar över livet.

Igår bokade vi en resa till Amsterdam. Någon som har varit där och har några roliga tips?

| |
#1 - - tinajo:

Nej tyvärr, men jag har alltid velat åka dit så om du skriver tips när du kommer hem blir jag glad. :-)

#2 - - Maria Stenström:

Superfint kors. Älskar din blogg, den är verkligen inspirerande! Jag har varit i amsterdam och jag kan rekommendera att gå överallt! Det är fantastiskt vackert överallt och mycket att ta in av den fina naturen, husen och gatorna. Gå in på smågatorna för att hitta mysiga caféer och affärer! :) Ha en bra resa! KRAM!

#3 - - Hanna - Whiterainbow:

Feng shui är en väldigt intressant lära :)

#4 - - Madeleine:

Vad härligt! Vart ska ni bo någonstans på Koh Chang? Det går färjor hela dagen fram till 20.00 tror jag den sista går, det finns 2 eller 3 färjeläger från fastlandet, tar ca 30 min, det är jättesmidigt. Ett tips är att ta sig ut till några av öarna, vi har bara vart på Koh Maak & Lao Ya. Koh Maak var jättefint,men tyvärr lite skräpigt på vissa ställen, men det kan ju har blivit bättre! En snorkeltur är ju inte heller fel, det går båtar från hamnen Bang Bao på södra Koh Chang. Vi var uppe och klättrade & åkte ziplines i träden en dag, på treetop adventure park, det var riktigt skoj!Men kanske inte en bra idé om man är höjdrädd. Många hyr ju moppar & åker runt, men det gör man på egen risk, har aldrig sett maken till läskiga backar som det finns på Koh Chang, mopedolyckor är tydligen väldigt vanligt där =)Vad roligt med en thailandsresa att se fram emot! =D

#5 - - Dessi - Home and desire:

Åh. Jag har länge velat åka till Amsterdam! Vore superkul att se! Det är säkert fantastiskt!

#6 - - camilla:

Fint!

Åh vad roligt med en resa inbokad! Har aldrig varit där så det blir spännande att se vad du tycker.



Kram

#7 - - Therese:

Vad skönt att bara göra det som faller en in! Men det är väl det som söndagar är till för:)



Har aldrig varit i Amsterdam, så inga tips från mig tyvärr... men har hört från många håll att man verkligen måste åka dit!



Kram Therese

#8 - - Linda:

Om du har läst "Anne Franks dagbok" bör du besöka Anne Frank museét. Det finns i det huset där hon hölls gömd. Fantastisk upplevelse som jag varmt rekomenderar.



/ Linda

#9 - - Blog:

Keep safe. Look out for one another.

Upp