» Kruka



När vi var i Uppsala och hälsade på min lillasyster förra helgen kunde jag inte motstå den lilla krukan på bilden.
Hittade den i en liten blomaffär och tänkte att den kunde bryta av fint här hemma.

Ljusstakarna är köpta på IKEA och Bruka Design. Kottarna är fyndade nånstans i skogen.
| |
#1 - - tinajo:

Det passar fint ihop! :-)

#2 - - Sofia:

Snyggt!! Fina bilder!! :)

Kram!

#3 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Men så fina bilder och krukan var underbar. Gillar den där färgen.



Så kul att du gillar vårt hem! Kakelugnen älskar även jag - den är vacker men framörallt ger den så go´ värme!



Objektivet var ett 18-55 i brännvidd. Det blev väldigt mycket vidvinkel och så klart super för att fota inredning med. Jag lutar ändå åt att köpa ett 28-70/2,8. Jag tror att jag får lite mer användning för det. För om jag har fattat det hela rätt så är det bättre när man även fotar porträtt och jag vill helst kunna göra både och.



kram / kristina

#4 - - Nanna:

Är den svarta ljusstaken som ser ut som en skål inköpt på Bruka? Den är underbar! Ja hela arrangemanget är det men jag fastnade lite mer för den. :)

Hoppas att du har en skön söndag och avslut på helgen :)

#5 - - Caroline:

Supefin kruka, perfekt sliten look!

Upp