» Sammanhållen inredning med udda möbler



Bild: Sköna Hem (bilden är något beskuren)

En riktigt stor matta håller samman möblemanget på ett väldigt fint sätt. Det blir en fin helhet i rummet som
är svårt att få till på ett enklare sätt. Den gråa soffan tillsammans med de udda fåtöljerna ger en mysig och hemtrevlig känsla. Den låga bokhyllan med tavlor på blir en fin bakgrund, takfönstren släpper in dagsljuset
och den stora växten blir pricken övet i:et. Jag gillar det här rummet.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - tinajo:

Jag med - och mest av allt den snygga fåtöljen till höger. Vad 17 är det den kallas nu igen? Jag har det i bakhuvudet men just nu är det borta med vinden.

#2 - - Hemtrevligt hos Johanna:

Ja, rummet känns väldigt enhetligt. Trodde först att det var en heltäckningsmatta. Vilket det i och för sig är på ett annat sätt att se saken. :)



Kram Johanna

#3 - - Ida we:

Sådär vill jag bo :)

#4 - - Linnea:

Himmel vilket snyggt rum! Där vill jag sitta och mysa med en tidning och kaffe!

#5 - - Annika:

Var kan jag hitta den låga bokhyllan?

#6 - - Lovisa Lindström:

Bra inredningsbilder du har! Bra inspo!

Upp