» Writing is thinking on paper



Bild: Therese Sennerholt

Therese Sennerholt utökar sortimentet igen (senast var det vykort).
Den här gången är det Notebooks i A5-format med väl valda ord. 
Jag fastnade för den i mitten. Writing is thinking on paper.
» Inredning & design | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Dom är otroligt fina! Synd dom är så sjukt dyra bara. Tycker inte att det är värt det... :/



#2 - - Hemtrevligt hos Johanna:

Jag trodde det var tavlor först. :) Den gillade jag också bäst.

#3 - - Petran på DesignInsight:

Mmm jag är såååå sugen jag med! gillade den med text med :) Synd att jag inte är i behov av några block bara, jag hoppas dessa tryck kommer som posters med!

#4 - - Therese:

Hon blir ju bara bättre och bättre:) En sån skrivbok vill jag också ha! Kram Therese

#5 - - camilla:

Snyggt snyggt som alltid från fröken Sennerholt!

Vad snyggt den här bilden gjorde sig på din blogg.



Ha en fin helg!

Kram

#6 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

jädrar vilket snyggt kollage!

#7 - - Hanna:

Riktigt snyggt kollage!

#8 - - Anna:

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Upp