» Dagens inspiration



Bilder: Contemporist, Norm Architects för &Tradition

Fina möbler. Fina färger. Fin styling. Fina kontraster. Helt i min smak.

Den vänstra bilden hamnar i inspirationsmappen direkt. När vi flyttar till huset kommer vi att använda det ena
rummet som gästrum/kontor och jag ser något liknande framför mig. Måste bara få sambon med på de noterna.
» Inredning & design | |
#1 - - Sofia:

Jäättefina bilder!! Gillar pallen!!! :)

Du måste längta galet mycket efter huset nu!!!! Det gjorde jag för 4 år sen. De tre månaderna som vi gick och väntade på att få tillrträda

#2 - - Sofia:

oj, råkade skicka för tidigt!!!



Jo, de tre månaderna från att vi skrev på papprena till tillträdet gick saaakta! :)

Kram!!

#3 - - Hanna - Whiterainbow:

Fin inspiration! :)

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka vackra bilder du bjuder på, härlig inspiration! Jag gillar speciellt den vänstra bilden, lampan träffade mitt hjärta mitt i prick!

#5 - - Materielltjej:

Underbart golv! Lycka till med hus. Vi är med hus från och med måndag men den har inte allt jag önskade, men bor man i Göteborg så får man tulla en hel del. Men det kommer bli så roligt att börja påta på

Upp