» Tavlor i egen design






Jag tror minsann inte att jag har visat er mina tavlor tidigare.
Ni har fått se motiven tidigare (här och här), men jag har nog inte visat er dem inramade och allt.
| |
#1 - - Maria:

Snyggt! Mycket snyggt!! Gillar ditt renhorn också, så där ljust och fint.



Kram Maria

#2 - - Petran på DesignInsight:

Jättefina! Kul med eget :) har gjort några med men inte skrivit ut de ännu. Kul med semester i Amsterdam, där har jag aldrig varit!

#3 - - Fru Fräken:

Jättefina, och suprsnyggt "installation"!

Ha en bra dag!

/Åsa

#4 - - Hanna - Whiterainbow:

Gilla, de var snygga! :)

#5 - - Sofia:

Jättefina!!! Kul att göra egna tryck tycker jag!! Behöver inte bli så dyrt för att nåt ska vara snyggt! :)

Kram!

#6 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skitsnygga! va duktig du är!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

#7 - - Sanna - saos.blogg.se:

Supersnyggt! :) Riktigt riktigt nice!

#8 - - Alexandra:

Vad duktig du är!!snygga!kram!

#9 - - Emma says style, love & rock and roll.:

såå snyggt!

#10 - - signerat71:

Super snyggt. ME LIKE!!!



Tack för din fina hälsning hos mig.

Kram Jenny

Upp