» Gammal stege, rostig lykta och några vitsippor



Vi hittade en bra loppisrunda igår, men jag fyndade ingenting den här gången.
Mamma däremot hittade en fin gammal stege som hon kommer att ha både inne och ute.
Den rostiga lyktan har hon fått av oss i present, fyndad på Tradera. Hornet har mamma hittat i skogen.
» Min vardag | |
#1 - - Alexandra:

Synd att du inte hittade nått.Men fina saker din mamma hittade.En sån stege är så fin tycker jag.Kram!

#2 - - Jenny:

Ett jättegrattis till husköpet - förstår ni är ivriga att vilja hitta saker till det. Det ser jättefint ut på bilderna :-)

#3 - - Frida:

Uuuunderbar blogg! Verkligen inspirerande och med en stil som faller mig i smaken :) Älskar den rostiga lyktan som ni hittat på tradera. Ren nyfikenhet... vad fick du ge för den?

#4 - - Klokegård - Designa ditt Liv!:

Åh, vilka inspirerande bilder. Börjar klia i mina fingrar.



Önskar dig en skön kväll!

#5 - - Sort of Pink:

I just found your blog - love it! I will stay and follow your posts =) Have a super rest of the week!

Upp