» VI ÄR MED HUS!!



Kommer ni ihåg husvisningen jag skrev om för ett tag sen?
Idag har vi skrivit på alla papper och vi kommer att flytta in senast den 15 september.
Det ska bli så roligt. Jag är redan förälskad i huset, men jag tror att jag kommer att gilla det ännu mer när vi
flyttar in och får sätta våran prägel på det. Jag inreder det redan i mitt huvud, men ska försöka hålla mig lite
så att vi får bo in oss och känna efter hur vi vill ha det.

Trots att jag brukar ha en tendens att döda de flesta växter vi har i lägenheten (eller köper nya för att jag
tycker att de gamla har växt för mycket och blivit "fula")
tycker jag att det ska bli riktigt roligt med en trädgård.
Gröna fingrar ingår väl i husköpet? Annars får jag förlita mig på mamma. Hon är lika entusiastisk som jag och kommer förmodligen att vilja vara med och hjälpa till.
» Huset | |
#1 - - Sofia på Mokkasin:

Grattis, vad spännande och vad fint det ser ut! Förstår om du är taggad nu. Vet dock inte om de gröna fingrarna kommer på beställning :)))Trodde jag också men nixpix de har lyst med sin frånvaro, men det är klart att man kan lite på sin käre mor ;))



Lycka till!!

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Stort grattis, det ser jättefint ut!

#3 - - Hanna - Whiterainbow:

Vad roligt, GRATTIS! :)



Kram

#4 - - Loppan Lorum:

Ser härligt ut, grattis! Vad det gäller gröna fingrar så tror jag inte de är lika nödvändiga i trädgården som inne - man får ju i alla fall hjälp med vattningen ;)

#5 - - Lotta ♥ ohlovely.se:

Grattis! Åh, så fint det ser ut. Precis min stil, utifrån sett. :-)

#6 - - Alexandra:

Grattis!!gud så kul!det var ju så himla fint.Kram.

#7 - - Mamma:

Det är klart du kan lita på mig! Jag längtar också:) Kraaaaam

#8 - - Caroline N:

Grattis till husköpet! Vad roligt! Och det där med gröna fingrar? Njaaa... Men jag hövar att vet man inget så kan man ju knappast göra fel??!!! Haha!

Lycka till!

KRAM Carro

#9 - - Caroline:

Nämen - vad roooooooooooooooligt! Är det i Sjösa? Så himla kul för er!

#10 - - jenny ~ house of jenny:

Grattis! Ska bli kul o fås e lite foton därifrån sen..



Hoppas du har en underbar dag!



Puss!

#11 - - Ylva:

det ser jättefint ut verkligen! Grattis!

#12 - - Anna:

Grattis. Älskar den typen på hus...

#13 - - Sofia:

GRATTIS!!!! Vad roligt för er!! Det var ett fint hus oh kommer bli ännu finare när du/ni får inreda det sen! :)

Jag har inte fått gröna fingrar sen vi köpte vårt hus, men mannen sköter vår trädgård bra! :)

Kram!

#14 - - Sanna - saos.blogg.se:

Nämen shit vad skoj, grattis! :)



svar Yes, kladdkaka funkar alltid ^^ Men främst var det skoj att pröva ett nytt recept.

#15 - - Anonym:

Hoppas du haft en fin dag! Godnatt sötnos =)

#16 - - Caroline:

Grattis vad roligt! Men måste säga att jag är mäkta avundsjuk då jag har sneglat på de där husbilderna i veckor :) Men kul att det var någon som är så duktig på inredning som "fick" huset.

#17 - - Emma:

Jättefint hus, stort grattis:) De gröna fingrarna följer säkert med i husköpet:) Ha det bra, kram emma

#18 - - Line:

GRATTIS! Det var så himla fint det huset :)

Ser fram emot hur ni kommer fix och inreda!

#19 - - lovisa:

vad mysigt:D

#20 - - Johanna:

Gud va kul! Grattis!

#21 - - M E R E I:

- Trevlig helg :)!

#22 - - Linda - Harmony Home:

Åhh, vad spännande. Grattis till er!



Trevlig helg

Kram /Linda

#23 - - Klokegård - Designa ditt Liv!:

Grattis! vAd roligt!



Följer dig nu via Bloglovin.



Önskar dig en skön kväll!

#24 - - Petran på DesignInsight:

Stort Grattis!! så glad för er skull. Mysigt!

Hoppas på hitta det rätta huset vi med..

#25 - - Dessi - Home and desire:

Åh, stort grattis! Så det blev det huset ändå! Jag gillar det massor och ser fram emot att få se dig sätta din prägel på det!

#26 - - Therese:

Åh, vad roligt! Grattis!! Superfint hus verkligen, och ja, gröna fingrar ingår alltid i husköp:)

#27 - - camilla:

Men hallå! Det märks att jag varit dåligt uppdaterad i bloggvärlden sista tiden, STORT grattis! Det har jag helt missat, vad roligt! Vilken fin lägenhet ni hade, förstå att få börja inreda ett helt hus, -drömmen!



Må väl!



Kram

#28 - - karin:

Fint :) Altanen är underbar! Många härliga stunder i solen :)

#29 - - Ida we:

Vad kul!

#30 - - Therese:

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

Upp