» Wreta Gestgifveri



För några dagar sen fick jag ett sms av mamma. Det stod att hon och pappa skulle hämta mig och Anton idag,
vi skulle ha vårdad klädsel och ta med kameran. Trots otaliga gissningsförsök så kom jag inte på vart vi skulle
förrän jag såg skylten och vi svängde av vägen. Vi hamnade på Wreta Gestgifveri.
Där bjöds det på god mat och fina omgivningar. Allt detta för att jag fyller år på tisdag. 25 år. Halvvägs till 50.

I veckan är det visning av lägenheten (måndag och tisdag), så vi håller tummarna och hoppas att allt ska gå bra.
» Min vardag | |
#1 - - Sofia:

Vad mysigt det ser ut!! GRATTIS i förskott om jag inte kommer ihåg att gå in här på tisdag! :)

KRAM!!

#2 - - Dessi - Home and desire:

mysigt!



lycka till med lägenheten, den ser superfin ut!

#3 - - Mamma:

Det var så mysigt och jag är fortfarande mätt!

#4 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Vilka fina bilder! En mjölkkanna har precis fått flytta in i vårt uterum - de är lite fina ändå.



Och stort lycka till med lägenhetsförsäljningen. Spännande!



Kram / Kristina

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Vilken härlig miljö! Stort grattis i förskott och lycka till med försäljningen av lägenheten.

#6 - - Therese:

Grattis på födelsedagen och lycka till med försäljningen av lägenheten:)



Kram Therese

#7 - - Marieh:

Det låter verkligen supermysigt :) Längtar till man själv kan köpa hus

Upp