» De första hyacinterna



Nytt arrangemang på köksbordet. Höstens första hyacinter och två sorters mossa i fin zinkbalja.
» Huset - Matplats | |
#1 - - Jamie says dream:

Så fint! Känns som om många längtar extra mycket till Advent och jul i år, och vill "tjuvstarta" lite :-)

#2 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Så fint du gjort! Nu blev jag också sugen på hyacinter.

#3 - - Jamie says dream:

Tack för påhälsningen :-) Dikes-gran, som du skrev i kommentaren på min blogg, vad är det???

#4 - - Dessi at [Home and desire]:

Åh. Jag vill också ha hyacinter, men det känns lite, lite tidigt än för hyacinter. Men snart!



Ha en fin helg!

#5 - - MsSophie:

Så vackert :)



/MsSophie

#6 - - Hanna - Whiterainbow:

Jätte fint :)

#7 - - Sofia:

Jättefint!!

#8 - - Lina - Hus & Bus:

Vad fint, ser jättemysigt ut!

#9 - - Marion:

Snyggt arrangemang, gillar att du blandade mossor. Själv har jag bara använt mig av en sort, men nästa gång blir det två. Väldigt effektfullt!

#10 - - Catja:

Shit va fint du bor!!

Upp