» Höst



Förutom att det är relativt varmt ute så känns det verkligen att hösten är här.
Den stora eken vi har på framsidan har snart tappat alla sina löv. Trots ett tappert försök att kratta bort
dessa löv under gårdagen är det ändå fullt av dem. Inte nog med att trädgården är full, hallen är lika full den.
Det bästa med hösten är att jag kan bosätta mig i mina stövlar med snörning från Din Sko. Älskar dem!
» Min vardag | |
#1 - - Turid:

Fin bild! Så härligt med höst. Påminner mig om att jag bode ta och skaffa ett par stövlar änligen!

#2 - - Alexandra:

Ja,det är så otroligt fullt med löv på marken nu!!En annan slipper ju kratta,men mysigt är det.Men det skulle vara mysigare med lite sol.Här har det varit så grått nu ett tag!kram.

#3 - - Formelle Design:

Här är det också löv både ute och inne men det är det värt för jag skulle inte vilja vara utan träden ute :)



Må så gott!



//Johanna

#4 - - A House With A View:

Ja herregud vad löv det är ute nu!!! Jag har två lönnar så gissa vad jag pysslat med i veckan, haha!!!



Kraaaaaaaaaaam aka

#5 - - Jenny:

Härliga bilder, hösten är fantastisk!

Kram Jenny

#6 - - camilla:

Snygga bilder! Och du, den gröna byrån var ju urläcker!



Tack, jag kommer också bosätta mig i mina! :)



Kram

#7 - - Anonym:

Vilka fin!

#8 - - uh-huh-me.com ~ Nettan:

Härliga, inspirerande bilder och stövlarna var mycket fina!

#9 - - Caroline N:

Känner igen det där! Vi har 6 (!!) stora ekar på tomten och flera utanför, så eklöv, det har vi överallt! ;) Trots ihärdigt krattande (lövblåsande)!

KRAM Carro

Upp