» Öppna hyllplan i köket, del 2



En bättre bild på hur hyllplanen i köket ser ut.
Det fick bli glas och muggar på den ena och fina saker på den andra. Det bästa av allt är att det går att ändra
om precis som man vill, när man vill. Så förmodligen kommer dessa hyllor att byta utseende ett antal gånger.

Idag ska vi till Kungens Kurva med mina föräldrar och innan vi åker ska jag passa på att pyssla lite.
Vad gör ni en söndag som denna? Inreder? Pysslar? Shoppar?
» Huset - Kök | |
#1 - - Hildur - fixa&dona:

En söndag som denna skriver jag veckomatsedel och jobbar med ett stort inredningsuppdrag som ska presenteras i veckan innan det bär av till ishallen och några timmar i sekretariatet för att ha hand om tidtagningen på hockeyn. Önskar dig en härlig söndag!

#2 - - Caroline:

Ser verkligen jättetjusigt ut! Fint också med fönstret framför diskbänken, då kan ju till och med diskning bli roligt :)



Kolla gärna in vår arbetsrumsrenovering på min blogg!

Ha en skön söndag!

#3 - - Alexandra:

Vad kul att få se lite mer! så snyggt!Vilken bra yta ni har i köket.Söndagen tillbringade jag och barnen på Dalarö.Skönt att komma ut lite till landet,som vi säger här.

#4 - - Dessi at [Home and desire]:

Läckert! Jag gillar öppna lösningar!

#5 - - MISS ALICIA:

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår också en tävling!

#6 - - C.A - Photography:

Superfint! Skulle också vilja ha hyllor i mitt kök :)

#7 - - Turid:

Fint! Har också skaffat en sophora nu:-)

#8 - - Hanna - Whiterainbow:

SNYGGT!



I söndags, hjälpte vi min syster i deras hus sedan var jag och träna och på hockey! en lite lat fast ändå inte lat söndag :)

#9 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Fint det ser ut!

#10 - - Keilia:

Kolla gärna in min blogg och häng med på min resa där jag satsar på träning och kost, kanske just jag kan inspirera dig:)

#11 - - Sofia:

Ser jättefint ut!!! Har ni kommit iordning ordentligt? Renoverar ni fortfarande?

Kram Sofia.

Upp