» Många projekt på gång



Vi har många projekt på gång i huset, men allt går så mycket långsammare när man jobbar heltid
(till skillnad från när man har semester och kan måla och hålla på hela dagarna!).
Idag har jag i alla fall målat på den här, men färgen tog slut mitt i allt..
Så nu funderar jag på vilket projekt jag ska fortsätta med. Bygga något? Måla något? Städa? Tvätta?

Bilderna är upptejpade på väggen där vi ska ha ett skrivbord, ska bara få dit en bänkskiva.
Sitter fortfarande på golvet med datorn framför mig och bloggar..
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Formelle Design:

Känner igen dilemmat, man hinner inte alls mycket på veckorna när man jobbar. Men sakta framåt är bättre än att det inte händer något alls :)



Må så gott och lycka till med pysslandet och fixandet.



Kram

Johanna

#2 - - vita vardagen:

Vilken härlig vägg, och vilket härligt hem :)

Ha en fin dag kväll.

Kram Johanna

#3 - - Sofia:

Det är verkligen snyggt att sätta upp bilder med tejp! Har tänkt beställa Washi tape och sätta upp nåt fint jag med. Så lätt att förändra!

Kram!

#4 - - Dessi [Home and desire]:

Nej, man hinner och orkar verkligen inte alls så mycket som man skulle vilja. Men fint som tusan ser det ut! :)

#5 - - Sofia ( fotografy.blogg.se):

sv: Beställde dem från skopunkten! :D

#6 - - Jenny:

Gissar att du hittade på ett bra projekt för att komma vidare ;-)

Hoppas helgen varit bra! Kram Jenny

#7 - - Therese:

Snyggt!:)



Upp