» Matplats



På den översta bilden ser ni matplatsen och väggen som skiljer av mot vardagsrummet (som är till höger).
De andra bilderna är tagna från köket.

Mäklarbilderna på hur det såg ut tidigare hittar du HÄR, HÄR och HÄR
Vi har målat de beiga väggarna vita, rivit ner den bruna tapeten och målat vitt.
Den bruna tapeten gick in i köket också, men är riven hela vägen (och väggen vitmålad såklart!).
Vi har plockat ner två överskåp också och ska sätta upp hyllplan istället, men det får ni se en annan dag.
» Huset | |
#1 - - Formelle Design:

Ser jätte fint ut. Ljust och fräscht.



//Johanna

#2 - - Alexandra:

Snyyggt!!gillar verkligen ert bord & de blandade stolarna runt om,kraamm!!

#3 - - Sofia:

Ser underbart fint ut!! :)

Kram!!

#4 - - Tess - BohoChic.se:

Underbart ljus matplats.

#5 - - emma ::emmas designblogg:::

Alltså, jag ser knappt något alls för att bilderna är så överexponerade. Om jag mörkar ner min skärm till halv styrka så lyckas jag ana lite konturer av möblerna i den första bilden. Men annars är det mest tavelramar, blomkrukor och en bänkskiva som syns faktiskt. :)

#6 - - Jenny:

Det ser så himla mysigt och inbjudande ut trots vitt (som jag älskar jag med!) Kanonfint Sofia, jag vill se meeeeer :-D



Kram Jenny

#7 - - Dessi - Home and desire:

Så fint! Men håller med Emma, jag ser också jättedåligt...



Jag måste också åka och köpa lite nya höstblommor i morgon!

#8 - - Hanna:

Jättesnyggt! Var kommer bordet ifrån? Jag letar efter ett runt bord att ha i köket!

#9 - - Hanna - Whiterainbow:

Åh så ljust och fint! :)

#10 - - Therese:

Det blir ju verkligen hur fint som helst! Antar att ni stormtrivs:)



Kram Therese

Upp