» Mer grönt i väntan på våren



Jag fortsätter att ta in naturen och det gröna i huset.
Tror att det har med min vårlängtan och mina nya-gröna-fingrar (ni vet, de som ingick i huköpet) att göra.
Nu vill jag inte ha fler bakslag med snö och kyla. Snön är visserligen borta igen och solen skiner, men speciellt varmt kan jag inte påstå att det är. Ge mig riktig vår nu, tack!
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Caroline:

Jag blir helt till mig när jag ser de här bilderna. Du har det verkligen så himla fint hemma!

#2 - - Hannasinspo:

Vad fint du har det Sofia! Letar ihjäl mig efter ett horn ..

#3 - - Isabelle:

Så fint! Tavlan med renmotiv (eller det kanske inte är ren?) är sååå fin!



Kram Isabelle

#4 - - jennsans:

åh fint. dina bilder är alltid så fina

#5 - - Kontorsmöbler:

Så kräsen som du förvärvar Sofia! Ytlig mig dräpt efter Pierce.

Upp