» Påskpynt?



Påskpynt? Njae. Jag är inte den som pyntar för högtiderna (varken tomtar eller kycklingar tilltalar mig).
Istället inreder jag med det jag tycker om efter årstiderna. Blommor och gröna kvistar på sommaren.
Lärkträdskvistar med kottar och en massa mossa under det kalla halvåret. Ni fattar.
Äggen ovan är det närmaste påskpynt jag kommer. De har jag framme hela tiden, så jag vet inte om vi
kan kalla det för påskpynt egentligen. Hur som helst så är de fina i alla fall och jag tycker om dem.

Påskpyntar ni? Är det all in eller något litet och diskret som gäller?
» Huset | |
#1 - - Lina:

Vilket underbart exempel på smakfullt påskpynt, eller hur va det nu igen, ? ;) Jag gillar!

#2 - - Linda - Harmony Home:

Riktigt snyggt! Jag är inte heller mycket för påskpynt och i år har jag faktiskt inte något framme som påminner om påsken. Har saknat lusten till det helt, tyvärr:(



Men jag föredrar helt klart det enkla framför en massa plotter;)



Glad Påsk /Kramar

#3 - - Sofia:

Åh fint. Älskar lådan! Jag har köpt en mini-påsklilja, mer pynt än så blir det inte i mitt hem. Men en väldans massa ägg ska jag äta iallafall. :)



Glad Påsk!

#4 - - Sofia - Lite om inredning:

Gud vilka inspirerande bilder. Jättefint!! Jag är inte heller mycket för att påskpynta men eftersom vi har barn tycker de att det är roligt så vi gör det för deras skull. :)

Kram och glad påsk!!

#5 - - Dessi at [Home and desire]:

Ett minipåskris och påskliljor. Och ja. En stackars höna har också hittat ut. Men det räcker.

#6 - - Isabelle:

Jag har inte påskpyntat mycket alls i år. Några påskliljor, videkissar i vas och diskreta kycklingar får räcka :-)

#7 - - Caroline N:

Jag har påskpyntat liiiite. Har påskris med fjädrar ute på farstutrappan. Inne har jag typ två kycklignar! Igår köpte jag lite blommor, påskliljor och tulpaner, men det känns mer "vårigt" än "påskigt".

Glad Påsk!

KRAM Carro

#8 - - Tess:

Glad Påsk!

Hoppas du får en bra helg & att den inte kommer att kännas allt för lång ;D hihi

Kram!

#9 - - camilla:

Snyggt! Nae.. det kan jag inte påstå! Är inte så förtjust i färgerna som gäller under högtiderna. Men blommor köper jag gärna hem.



Kram och fin Påsk!

#10 - - sara:

svar: tack! :)

#11 - - Caroline Engvall:

Åh så fint ni har det. Och så himla kul att ni kom förbi igår. Världens bästa Landin/Grimm!

#12 - - Nilla:

Barnen är all in! Jag är lite mera enkel i mitt pyntande, så en kompromiss :-)

Ha en fortsatt skön helg! trots snö och kyla. GLAD PÅSK / Nilla

#13 - - Emma ::emmas designblogg:::

Jag är inte heller mycket för pynt, vare sig när det gäller jul eller påsk. Men barnen vill gärna ha, och dessutom kommer de ju hem med massa pyssel, och det måste man ju ha framme. :) I år har vi en stor brun damejeanne med äppelkvistar i, prydda med vita fjädrar och ett enda litet gult ägg som dottern gjort på dagis.

#14 - - Lena:

Även om det inte är påsk så är det väldigt fina bilder. Tack för att du delar med dig!

Upp