» Syrenkvistar



Det känns att våren är på väg, trots ett mindre bakslag med lite snö och kyla.

Jag har plockat in några syrenkvistar från trädgården som håller på att slå ut i vasen på köksbordet. 
Här om dagen passade jag på att njuta av dagens sista solstrålar samtidigt som jag rensade
lite ogräs. För en trädgårdsrookie kan det nästan vara roligt. I alla fall lite avkopplande och
framför allt en anledning att vara ute.
» Huset - Matplats | |
#1 - - Maria, tvillingmamma:

Tack så mycket :)

#2 - - Iris:

Åh vad härligt det ser ut med dina kvistar.. Jag har lite brist på trädgård, men jag får köpa lite påskris och sätta i vatten, se om det blir lika fint :)



Kram /Iris

#3 - - Har en drøm...:

Nydelige bilder!!

Elsker lampen din:)

#4 - - Kontorsmöbler:

Oh! hur exakt det ser ut med dina kvistar. Jag har en mycket liten efterfrågan på trädgårdsarbete, men jag kan köpa som helst kvistar och sätta i livsmedel, se om det bevis vara hederlig så Prissy

#5 - - Linn:

Jag tänkte höra med dig vars du köpt lampan som du har över bordet? Supersnygg är den!

Upp