» Gråskala under fötterna

 
Vinter och kyla innebär kalla fötter och vad passar bättre än att inreda med mysiga mattor under den kalla delen av året. Jag har svårt att hitta fina mattor men nu har jag gått och förälskat mig i dessa mattor från Linie Design, som finns att köpa på Länna Möbler. Älskar den gråa färgskalan och materialet. En av varje, tack!
 
Ni har väl inte missat White Style förresten?
» Inredning & design | |
#1 - - jennifer:

hello!
det hade jag behövt nu. fy tusan vad vårt golv är kallt. avlider!!!
ja, köket. tar sån tid men nu så. imorgon ska vi rycka ut det sista och börja. förhoppningsvis är det helt klart på onsdag nästa vecka.
håll tummarna för det :).
ha det bra duktiga du!!
KRAM/jennifer

#2 - - Emma - Från min sida sett:

Åh så fint! Jag måste kika in i den butiken! Tack för din kommentar hos mig! Så fint ni har det hemma hos er! Precis i min smak!

Kramar Emma

#3 - - camilla:

Åh min drömmatta kommer från Linie Design men det får bli en investering när Elton är äldre.. :P

Vad roligt med hemsidan, stort grattis!

Kram Camilla

#4 - - sandra:

tack för tipset :D

Upp