» Tips!

 
Dagens tips - Blomsterlandet har (i alla fall här i Nyköping) stora sophoror för ett bra pris (ungefär samma som en liten brukar gå på i mindre blomaffärer). Jag tvekade inte en sekund. Blev perfekt till vardagsrumsfönstret nu när vi har bytt till en större fönsterbräda och faktiskt får plats med en kruka.
 
Kruka och ljuslykta från White Style.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Camillasnyahem:

Jag hade definitivt köpt, flera! :) Hoppas att fler större kedjor börjar köpa in dem!

Hoppas du får en trevlig kväll!

#2 - - Gabriella:

Jag var på Blomsterlandet idag och såg att den fanns här hos mig också, de är så fina!=) Gillar din lampa för övrigt!

#3 - - Ulrika Stjernfelt, Blomsterlandet:

Va kul att du hittade en sophora till ett bra pris! Växten är en personlig favorit. Ha en fin advent. Hälsningar Ulrika Stjernfelt, Blomsterlandet

#4 - - Design Concept - by Linda:

Dom är fina dom! Fick min första i present förra helgen och nu håller jag tummarna att jag ska få den att överleva:)

Fin måndag! /Kram

Upp