» Webshop

 
Det är onekligen lite nervöst, men samtidigt spännande att låta er ta del av mitt lilla projekt.
Allt är inte perfekt, och jag som perfektionist skulle kunna sitta och pilla med detaljerna i all oändlighet
- men så tänker jag att det får ta tid. Att det inte behöver vara helt perfekt från första början. 
Jag hoppas att ni gillar det ändå. Och framför allt - att ni gillar produkterna!
 
Jag är väldigt tacksam för all respons - positiv som negativ.
Maila mig gärna på [email protected]
 
Varmt välkomna till White Style!
» Min vardag | |
#1 - - Sara:

JAAAAAAAAAAA!!! :D

#2 - - Susanne :

Vad spännande! Stort lycka till!! :)

#3 - - Jenny:

Grattis vad roligt!
Ett litet tips kan vara att dölja de produktomeåden du ännu inte har några produkter på - annars kan jag bara önska dig lycka till!

#4 - - Camillasnyahem:

Oh, så roligt! Grattis! :)

#5 - - Anna:

Vad kul! Ska genast gå in och kika :)

#6 - - Hanna - whiterainbow :

Vad roligt! Ska kika in hemsidan :)

#7 - - CillaLind:

Ah sa fin hemsida. Enkelt att se produkter och priser och snygg clean layout. Ser fram emot att se fler produkter. All the best! x

#8 - - Moster E:

Du har ju så fint hemma, så det är klart att sakerna du kommer att sälja också kommer att vara fina. Ser jättebra ut så här långt! Lycka till!

#9 - - alexandra:

Fina saker,gillart!och grattis till shoppen.kram!

#10 - - Gabriella:

Ja kylan är ingen höjdare, men snön lyser ju upp som du säger.

Åh så fint, många härliga ting! Vad roligt, grattis=)

#11 - - THE SUPER ORDINARY:

Så fint.
Grattis!

mia.

#12 - - Sofia:

Riktigt fin webshop - layouten & färgerna speglar produkterna och det känns lättnavigerat och framför allt så är det väldigt fina produkter du säljer, mera mera ;) Lycka till!

Upp