» detaljer i huset



Om jag inte skulle till jobbet idag så skulle jag med all säkerhet dra i gång något litet projekt.
Jag vill måla vardagsrumsbordet (istället för att köpa nytt) och trappräcket. Vitt eller svart.
Bordet blir eventuellt mattsvart, med inspiration från den här bilden.
» Huset | |
#1 - - Iris:

Vacker mattsvart färg på matbordet i den länkade bilden. Väldigt sköna bilder du visar här också, det är precis denna sortens inspiration som inspirerar mig som mest just nu. Den svarta blomkrukan var jättefin också, härliga bilder helt enkelt :)



Ha en fin lördag!

kram /iris

#2 - - Jenny - Hugos mamma:

Det bordet du länkat till är ju helt underbart, letar runt efter ett liknande att ha i köket fast större & så ska det givetvis målas mattsvart/grått!;)

#3 - - Gabriella:

SV: Aha där ser man, ja murgröna är verkligen fina o hemtrevliga!

Härliga bilder, älskar den gröna växten!

Grönt är skönt=)

#4 - - Caroline:

Gud vilken fin blogg du har!!! helt impad!

#5 - - cindy:

Härlig stilren blogg! :)

Ha en trevlig dag!



/http://cindyvuong.blogg.se

#6 - - Ida:

Fin blogg du har! :)

#7 - - Tilda:

Vilka fina bilder du har!

Och en jättefin blogg också !

#8 - - Sara:

Fint :)

#9 - - Liw:

fin blogg, gillar din design! =)

#10 - - Mari:

Superfin inspiration !!!! =)

#11 - - ElinStrååt - Art&Photo:

Vilken himla fin blogg du har! Verkligen inspirerande! :)

#12 - - Sofie:

Gud vilken fin blogg du har!

#13 - - Marion:

Älskar detaljerna!

#14 - - Fröken Orange:

Din kreativitet gör mig helt jävla avundsjuk.

#15 - - I S A B E L L A:

Grymt inspirerande blogg! love your pictures(:

#16 - - Frida:

Vilken fin blogg du har med mycket fint till inredningen!

#17 - - Karin:

Snygga detaljer! Snygg stil! :) Inspirerande!! :D

#18 - - Sara:

Hej!



Jag gillar verkligen den där svarta tavlan som du har bild på. Tack för närbilden! Om du kunde ana hur mycket som jag har funderat på hur den har varit gjort.



Har till och med gjort en egen variant;)

#19 - - Susanna:

Wow vilken blogg. Massa inspiration!

#20 - - J e n n s a n s v ä r l d ♥:

Gillar! Verkligen många snygga bilder

#21 - - camilla:

Tror mattsvart kan bli riktigt bra! Ert matbord från IKEA, är det riktigt vitt? Jag har inte sett det i verkligheten nämligen.



Kraam

#22 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

Tusen tack :)

#23 - - Junitjej:

Vilken underbar blogg!

#24 - - mari:

Sv =) Hehe. Men ett pass är bättre än inget =) Och ett nymålat bord är inte helt fel det heller :). Blev det bra?

#25 - - Melissa - Det allra mest personliga:

Svar:

Ja jag var ju ändå en av de lyckosamma och det är jag evigt tacksam för. En vän till mig vart ju mördad av sin kille, hon hade mindre tur :/



kram

#26 - - elsa nyström:

svar: hon är så snygg!



Ja, men ibland blir det lite tråkigt när man inte vet vad man ska ha på väggarna och jag har ett så litet rum så det enda jag får plats med är min egengjorda klädhängare(på interior kan du se den) , en byrå, spegel och säng... har du något tips på förvaring som inte tar så stor plats men som du tror passar in på mitt rum? Älskar gammeldags inredning, Molly Rustas hem är helt underbart!

#27 - - CAISA K.:

Mattsavrt är såå snyggt!

Kör på den du.



Fin fina bilder som alltid

#28 - - I S A B E L L A:

SV: right!♥

#29 - - Sara:

Ja, jag kommer att lägga ut lite målningar här på sidan, så det kommer bilder. I promise! ...frågan är ju bara om jag ska ta och göra om min tavla nu när jag sett originalet.



Mycket kreativt tänkt och väldigt snygg! Bra gjort:)

#30 - - Ida:

Shit vilka grymma bilder hemifrån dig !

Upp