» Lite grönt



Jag fortsätter att ta in blommor som påminner om den gröna årstiden. Allt för att stilla min längtan efter våren.
Utmaningen; att få den att överleva! Ni som följer min blogg vet att jag är expert på att ha ihjäl blommor
(eller så växer de och blir fula så att jag måste byta ut dem..)
, men det verkar som att det ingick gröna
fingrar i husköpet. Både mina sophoror och plättar i luften lever fortfarande, så det måste vara så.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Malin:

Men vilket fint hem ni har!

Tack för att du kommenterade hos mig så jag kunde hitta till dig :)

Du frågade om min kökssoffa - den är dessvärre köpt på blocket :( Och lite ommålad för den såg bedrövlig ut när jag köpte den :)



Fin fredag,

Kram Malin

#2 - - camilla:

Härligt att de gröna trivs hos er! Tyvärr ingick inte några gröna fingrar i vårt husköp, två döda orkidéer på en dag! De måste ha fryst på vägen hem.



Ha en fin helg!



Kram Camilla

#3 - - sofia:

Har också köpt en "stammis" idag, men en rosmarin.

Hoppas du får en fin Alla Hjärtans Dag <3

#4 - - Gabriella:

Så fint det ser ut!

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Den ser jättefin ut! Jag är likadan, det är inte något roligt liv mina växter lever här hemma, de som överlever är ena riktiga fighters, haha!



Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag!

#6 - - kat @ dot dot dash:

beautiful images, i'm all about the white and punch on black details

x kat

#7 - - Marianne @NordicBliss:

Fint med lite grönt. Jag tar också alltid ihjäl våra växter och blommor. Det enda som överlever här är våra pelargoner och så sådanna tråkiga palmträd som finns på Ikea.

#8 - - Elma - Mitt liv som ogift!:

Vad fint du har det! :) Jag älskar att det är så få färger, då blir de färgerna som finns så mycket mer "levande" :)



Haft en trevlig dag? :)

#9 - - Ida:

Oh vilka härliga bilder !

#10 - - Yohanna - "Lillan" ska bli storasyster!!:

Åh, jag blir sååå avis.. vart får du tag i sånna ursnygga trälådor?

#11 - - Fotograf Linda-Pauline:

Vad fint!

#12 - - T I L D A ♥:

vad fint! :D

#13 - - Lisen:

Så fint! :)

Upp