» Till trädgården


Fint till trädgården. Krukor från ELD Garden, finns även i en högre variant och en lägre avlång modell.
IKEA-fåtöljen Högsten i handflätad konstrotting skulle få flytta in i våran trädgård när som helst. 

Vi tänkte starta trädgårdssäsongen med ett besök på Kista mässan (Rum & Trädgård) i början av mars
och sedan Nordiska Trädgårdar i april. För tillfället läser vi alla trädgårdstidningar vi kommer över.
Jag har redan hur många idéer som helst (har en bild i huvudet på hur jag vill ha det så småningom)
och kommer verkligen att ta det här med att bli en trädgårds-tant på allvar!

Har ni några tips till en trädgårdsrookie? Vad ska man göra och inte göra?
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - Jenny - Hugos mamma:

Jag är lite smått förälskad i den fåtöljen, funderar på om 2 st såna ska få flytta ut på vår balkong nu till våren/sommaren!:)

#2 - - Linda - Harmony Home:

Vilken dröm att ha en hel trädgård att börja "inreda". Vill också ha;)



Den fåtöljen var riktigt snygg!

Kram

#3 - - Ann-Helen:

Åh vad roligt! Här är planerandet för sommarens uteprojekt också igång för fulla muggar. Två somrar har vi varit med trädgård men det finns alltid många projekt! Ja har inte hängt med i bloggen speciellt länge, men ni har alltså nya trädgård?! Då är mitt tips att inte stressa första sommaren. Ge allt en säsong för att se ordentligt vad som ploppar upp (om det är en begagnad trädgård vill säga) Mycket som gömmer sig!



satsa på att så lite enkla frösommarblommor, blanda upp med grönt, och låt allt växa fram! Enklast och så fint. Mycket krukor också. Perfekt om man inte alltid orkar underhålla. Vissnar blommorna är det bara att gömma undan krukan i väntan på ny energi!



Ja det va lite tips iallafall, hör gärna av dig om du vill ha mer!

#4 - - Lina:

När du har fått tag på det gyllene receptet så lovar att langa vidare det omgående. Här är en till som relativt nyligen har blivit med trädgård och skulle behöva ett helt dussin med trädgårdsmästare till att genomföra alla planer och drömmar som jag redan har börjat måla upp :)

#5 - - KNORKAN - Presenter & Inredning:

Varmt välkommen till KNORKAN ♥

#6 - - J e n n s a n s v ä r l d ♥:

snyggt!

#7 - - Hanna:

Vilken tjusig fåtölj! Den skulle jag kunna tänka mig att ha inne!

#8 - - Myke minutter:

For en utrolig fin blogg du har! Jeg legger meg til som følger :) Ønsker deg en herlig helg! Klemmer

#9 - - Sara:

Söt stol :)

#10 - - Gammalsomny:

Fåtöljen har jag också funderat på. Perfekt som bloggfåtölj ute på balkongen. Ellerhur? :)

Upp