» Väggar



Jag gillar tegelväggen mer och mer hela tiden. En fin kontrast till allt vitt. Den ger en ruff känsla och sätter verkligen hela känslan på övervåningen. En annan grym vägg som jag blev inspirerad av i veckan hittar ni här.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Alexandra:

Er vägg är riktigt häftig!såg också plåtväggen hos In my house,så läckert!

kram.

#2 - - Karin:

Så snyggt!

#3 - - Kirsi:

snyggt med tegelvägg.. =)

#4 - - IngerJohanna:

Wow, supersnygg! Kan tänka mig det blir perfekt mot det vita!



Ha en fin dag!

#5 - - Martina:

Gillar väggar med karaktär. Jag har tidigare bloggat om betongtapeter. Ett tips för dem som inte har väggar som dina. Ha en fin kväll...



Kram

#6 - - thesuperordinary.com:

Ja, den är verkligen grym er vägg! Gillar den skarpt!

#7 - - Lotta ♥:

SV: vsg :)

Jepp har märkt det! Måste ta och kolla in dom också ^^

#8 - - Lina:

Supersnyggt ju, grovt och fint :)

#9 - - Tess - Istla.se:

Jag älskar tegelväggar. Önska jag hade det själv här hemma. Det blir en inredning för sig =)

#10 - - Nilla:

Så snyggt det blev! Ha en fin dag :-)

#11 - - Mimmi:

Så snyggt! :)

#12 - - amanda:

Skitsnyggt

#13 - - Maria:

bra citat på första bilden :)

#14 - - Fanny:

Va snyggt!

#15 - - Moa:

Så sjukt nice med tegelvägg ! ^^

#16 - - elsa nyström:

Jag vill också ha en tegelvägg! Nu har jag bara vita väggar(utan något på....), vitt tak och brunt golv... Måste se till att få upp något snart!

#17 - - sandra - inredning och mode:

fan så snyggt ! :)vad är det för tejp du använder?

Upp