» Vitt bord



Jag har ägnat de senaste tre kvällarna åt att måla vardagsrumsbordet. Bestämde mig i sista sekund för att
måla det vitt. Är riktigt nöjd med det beslutet. Jag sparar den mattsvarta färgen till något annat istället.

Det är som ett helt annat rum med vitmålat bord istället för ekfärgen som var tidigare. Mycket bättre.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Isabelle:

Så fint det blev! Vi har ett likadant bord som du och vill också måla om det. Vad använde du för färg? Gjorde du något arbete innan själva målningen?



Kram Isabelle

#2 - - Johanna:

Hej!

Vad fint det blev!!!

Har också ett ekbord i nästan samma modell som jag funderat på att göra om till vitt.... hade tänkte lämna in det för sprutmålning men det kanske är ok att fixa själv? Hur gjorde du? Vill inte gärna att det ska bli "ränder" på bordet.

MVH Johanna

#3 - - Jenny - Hugos mamma:

Mycket snyggt!:)

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Så fint det blev! Bra jobbat : )

#5 - - Ann-Helen:

Så fint det blev! Nu blev jag lite inspirerad att måla om vårt ekfärgade bord också faktiskt.. :)

#6 - - Sofia:

JOHANNA - Jag gjorde själv. Rollade hela bordet, så det är inga ränder eller något. Blir nog mycket billigare än att lämna in det. Jag målade tre varv på vårat bord. Lycka till!

#7 - - Anonym:

jädrar vad vitt det är, får nästan ont i ögonen!

#8 - - Liw:

Håller med, blev mycket snyggare med vitt!

#9 - - jennsans:

Väldigt fint!



svar: jag håller helt med dig! Jag tycker blått är superfint men jag använder det alldeles för sällan. Kommer nog satsa mer på färgglada kläder i vår/sommar. Kanske ett par knallblåa byxor? mumma!

#10 - - Malin:

Riktigt snyggt! :)

#11 - - Linda - Harmony Home:

Vad snyggt det blev!

Kul när man kan göra om sina gamla saker och ge dem ett "nytt" liv:)



#12 - - Dessi at [Home and desire]:

Så fint! Ni har det verkligen så snyggt hemma hos er!

#13 - - Hanna - Whiterainbow:

Riktigt fint vart det!! :)

#14 - - CJ:

Fint, och älskar trälådan!

Upp