» Bloglove

Jag har fått lite bloggkärlek både från Maria (som är en av mina favoritbloggar!) och Lissen
(finfin blogg det också!)
. Blir jätte glad för era fina ord och uppskattar det verkligen, så tack snälla.

Meningen med all denna bloggkärlek är att tipsa om fem fantastiska bloggar som förtjänar lite uppmärksamhet och förhoppningsvis vill dessa bloggare fortsätta att rekommendera andra bloggar. Perfekt sätt att hitta fler bloggar att följa och inspireras av. Här kommer mina 5 bloggtips;




Trädgårdsflow

En blogg full av inspiration för trädgården, precis vad jag som nybliven husägare behöver!



Härligt Hemma

En relativt ny bekantskap för mig, hittade dit efter ett reportage i Tove Älskade Hem.
Väldigt fint hem i vitt, svart och pasteller.



Krista Keltanen

Fotoblogg med stora och vackra bilder.



Grafitgrå

Jag kan inte få nog av svart, vitt och grått. Här hittar du inspiration till hemmet i just den färgskalan.
Fint hem med vackra detaljer och härliga material.



Elisabeth Heier

Ännu ett vackert hem i vitt, grått och svart med detaljer i zink och trä. Precis vad jag gillar och inspireras av.


Bilderna kommer från respektive blogg.
» Blogg-/instagramtips | |
#1 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Tusen tack för dina tips! Alla var nya bekantskaper för mig utom den sista, så här ska kikas runt nu!

#2 - - Anonym:

Hei Sofia!

Og tusen takk for at du anbefaler min blogg

hos deg : ) ..jeg ble virkelig glad for det, og for å få muligheten

til å oppdage og bli kjent med din blogg ikke minst.

Herlige, herlige bilder av hjemmet ditt : ) Jeg gleder meg til

å kikke videre nedover her og inspireres av deg!



Mine blogganbefalinger kommer!

Fin kveld til deg, KLEM

#3 - - Elisabeth:

..fra elisabeth i Oslo - kommnetaren ovenfor : )

#4 - - Krista Keltanen:

Thank you so much for credit Sofia! =)

#5 - - Sofia/ Kreativ inredning:

Vilka bra tips! Kul att du tog med lite bilder från respektiver blogg också, då blir man lite mer motiverad att kika in!



MVH

Sofia / Kreativ inredning

#6 - - Anonym:

Hej :).

Vad kul, tusen tack för din uppmärksamhet :).

Massor av härlig inspiration även i din blogg, glad att jag hittat hit.

Ha det så gott!! Kramar Madeleine

#7 - - Camilla Andersson:

tack för tipsen! alltid kul med lite ny inspiration.

#8 - - Camilla Andersson:

tack för tipsen! alltid kul med lite ny inspiration.

#9 - - thesuperordinary.com:

Jaa!! Vad kul med fler bloggar att kolla in!



Och vet du.. jag är grymt sugen på att plocka fram min stång igen :-)

#10 - - Dessi at [Home and desire]:

Vilka fina tips!

#11 - - Iris:

Här fanns minsann några som var nya för mig, får kika direkt :)



kram /iris

#12 - - Martina:

Tack för fina bloggtips...

#13 - - Leone:

Tack för fin fina bloggtips.

#14 - - Isabelle:

Vad roligt med bloggtips! :-)

#15 - - Blogg by Maliin Stoor:

Grattis!

Så trevligt!!!



Maliin

#16 - - mariaemb.:

Det är du värd! :) Tack för tipsen, bland dina fem fanns flera jag inte sett tidigare.



Fin kväll!

Kram

#17 - - Ottilia:

Tack för bloggtips! Perfekt. Vill tipsa om en bekant till mig också som har en underbar blogg: http://annaleenashem.blogspot.com/



Mycket nöje!

#18 - - Alexandra:

Vad fint du har gjort med bloggtipsen.Jag har också skickat en award till dig!

#19 - - Jenny - Hugos mamma:

Tack för bloggtipsen!:)

#20 - - Mathilda:

Åh - härlig inspo. Och bloggarna ska jag spana in pronto!

#21 - - Sandra:

Vilka fina inspirerande bilder!

Upp