» Kontor



Såhär ser det ut där jag sitter och bloggar.
Pennorna till höger köpte jag på Lagerhaus igår, tyckte de var så fina.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - william:

fin header:D



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

#2 - - Isabelle:

Vilka tjusiga pennor! :-)

#3 - - Dessi at [Home and desire]:

Åh, så fint. Svart vitt enkelt. Men jag saknar en växt! Fast när jag kollar på mitt skrivbord så har inte jag det heller...

#4 - - Pernilla Plaza Interiör:

Härligt kontor! Här kan du smida planer! ;)

#5 - - Sofia:

Tjusigt!! :)

Kram!

#6 - - Hanna:

Tröttnar aldrig på svartvitt, superfint!

#7 - - CAISA K.:

såå snyggt!

Och vilka pennor sen - coola.

#8 - - Martina:

Så fint du gör!

Kram

#9 - - Line:

Flott bloggeplass!

Og jeg digger pennene dine, de var kule:)

Ha en fin søndag!

#10 - - Caroline:

Jisses amalia va fina... lagerhaus nästa!

#11 - - Jonna:

va snygga !!

#12 - - Sofia/ Kreativ inredning:

Vilka underbara pennor- vill ha! Ha en trevlig söndagskväll!



MVH

Sofia/ Kreativ inredning

#13 - - Caroline:

Dom pennorna blir det till att gå och köpa imorrn - jättefina!

#14 - - Lifestyle by moi:

Jag har tagit emot, och ger nu vidare, en så kallad blog award - The Liebster Blog Award. Vill ge denna award till dig då din blogg dagligen ger inspiration och feelgood. Du hittar mer information hos mig under etiketten övrigt.



Kram

#15 - - Caroline:

Tack för att vi fick komma igår - och speciellt tack för efterrätten! :) Underbar!

#16 - - Alexandra:

Snygg plats att blogga på!Pennor kan man inte få för mycket av.

#17 - - Berså:

Vilka härliga pennor !!

#18 - - Miriam - The Workshop:

Såå fina! Man kan aldrig ha för många pennor :)

#19 - - Caroline:

Jättefina :) Känns väldigt kreativt att skriva med dem. Kul att se hur det ser ut där folk bloggar - oftast väldigt kreativa arbetsplatser. Snyggt!

#20 - - uh-huh-me.com ~ Nettan:

Trevligt det ser ut i blogghörnan :)

#21 - - Jonna:

Tack Så hemskt mkt :) Ja vi är super nöjda!!:) haha ja precis! Fattar inte hur jag har kunnat ha den sängen så länge :) Nu har vi handlat två säng bord till också =) Kul :)

#22 - - Sofia - Sofias Inredning:

Läckert! :)

#23 - - Camilla:

Vad fint! Skulle inte ha något emot att arbeta där :)

#24 - - Hanna - Whiterainbow:

åh pennorna är så läckra, skulle passa mitt nya kontor :)

#25 - - Iris:

Vad fint du har det, jag kan jag lugnt säga att sådär mycket ordning har inte jag :)



kram /iris

#26 - - Johanna.B:

Gud så söta pennor, känns nästan som ett måste. Superfin bloggplats du har ordnat för dig!



/Johanna

#27 - - J e n n s a n s v ä r l d ♥:

Läckert litet kontor! Pennorna var jättefina, måste ta en titt på dom mästa gång jag passerar Lagerhaus :)

Upp