» Köksbord



Vi letar efter ett större köksbord, men har inte hittat det perfekta än.
Vet ni någon bra butik med gamla möbler (omgjorda eller inte spelar egentligen ingen roll)?
Det får gärna vara i närheten av Stockholm eller Södermanland. Alternativt ha en webshop.
» Huset - Matplats | |
#1 - - sofia:

Ett tips! Vi köpte ett gammalt runt halvmånebord men eftersom det var för litet gjorde min andra hälft en iläggsskiva av cement och detta resulterade i ett robust snyggt bord. (tack för hälsningen)

#2 - - TESS - ISTLA.STIL:

Jag som skulle skriva så fint köksbord med varierande stolar, så ska ni ha nytt =) hehe.

#3 - - Marion:

Så snygggt med olika stolar kring bordet I like!

Din stil är så snygg!

#4 - - Jenny - Hugos mamma:

Så snyggt!:)

Det är inte alltid så lätt att hitta det man vill ha, lycka till i sökandet.

#5 - - Camilla:

Jag tycker ert bord ser så fint ut redan :) Men visst, runda bord rymmer inte lika mycket. Kolla på loppisar och måla om själv :D Det har jag precis gjort med fyra stolar till vårt matbord :)



Vad är det för ett litet zinkskåp du har i köket? Det ser jättefint ut.

#6 - - Isabell:

sv: Tack så jätte mycket! :)

#7 - - Dessi at [Home and desire]:

Bordet är ju fint som ni har, fast jag förstår att ni letar nytt!



Alltså, jag vet inte om jag tycker The Photo Book är så värst inspirerande. Jag brukar inte inspireras av bilder i böcker så, men den är helt klart värd att ha hemma!

#8 - - Caroline:

Tycker att Antik och kuriosaaffären vid Nyköpings central brukar ha en del fint, om man kan se förbi alla prylar. www.parcourrier.se har ju även mycket fint, och webshop. Är dock inte gammalt, men i gammal stil, och ganska dyrt, men fint!

#9 - - thesuperordinary.com:

Inga tips så här på rak arm. Men, jag tycker ju att det är snyggt om man snickrar ihop sitt egna. Breda brädor lite glest isär och vitbetsa det. Bockar som ben eller egna ihop snickrade.

#10 - - Happy Homes Färg & Tapet:

Fint med olika stolar runt bordet. Tyvärr bor vi lite långt ifrån Stockholm så våra Norrlänska tips är nog inte mycket till hjälp, men lycka till i letandet.

#11 - - Caroline:

Vid Centralen kan man alltid pruta - har jag nog gjort alla gånger jag varit där - de är prutvänliga :)

#12 - - sofia:

...nu finns lite glimtar från vårt hem upplagda på min blogg, men brödlådan kommer senare <3.

#13 - - Ann-Helen:

Åh det här var en blogg helt i min smak. Direkt fastnade jag för lampan du har över köksbordet. Får man fråga vart den kommer ifrån?



Nu ska jag läsa vidare... På återseende!

Upp