» Jordgubbar, instagram och ett bord

 
Innan regnet föll hann jag rensa lite ogräs och plocka några jordgubbar.
Under förmiddagen har jag hunnit med att städa och måla om ett fint litet bord också (den här gången är det
inte vit färg i burken..) som mamma har fyndat åt mig på en loppis i Gnesta. Jag har varit på jakt efter något
liknande och hon vet precis vad jag gillar och inte. Mest troligt hamnar det i hallen på övervåningen.
 
Om ni är nyfikna så finns det en bild på Instagram (mitt nya beroende!) - jag heter landinskan där också.
» Min vardag | |
#1 - - Lovisa:

Sådär, nu är jag trogen följare på instagram jag med, om du undrar över vilken den där främlingen var (karlssonil) på appen.. ;) MYCKET inspirerande blogg och väldigt mycket fint att titta på, halleluja!

#2 - - Linda - Harmony Home:

Alltid kul när man gör fina loppisfynd. Brukar dyka upp när man minst anar det:)

Fin kväll /Kramar

#3 - - irene:

that looks YUMMY!!

#4 - - Linda:

http://www2.skandiamaklarna.se/bilder.aspx?TYP=CMBoLgh&GUID=41R56UBNPLLN3UR6

Du måste se det här, en del saker kändes så mycket du! Lite inspiration tänkte jag ;)

#5 - - Therese:

Julafton när bolig och living kommer ut!!

#6 - - Alexandra:

Har inte införskaffat mig instagram ännu,men jag väntar med det ett tag.Vad kul att få pyssla och måla lite.Jag har ännu inte börjat med mina e-pallar.Lusten måsta först komma.De funkar än så länge i sin naturlighet.

#7 - - Hilda:

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

Upp