» Det här är min stil



Fabrikens senaste tema är Det här är min stil.
Så, vad är då min stil? En blandning av modernt/stilrent, lantligt/vitt och industriellt passar nog bäst om man
ska kategorisera min stil. Det är lite av varje. Jag blandar det jag gillar allra mest från de olika stilarna.

Jag är ganska enkel, men ändå kräsen och kanske lite svår. Det ska vara mest vitt. Lite svarta detaljer.
Fina saker i zink, gamla trälådor, betong och gröna växter. Grafiska tryck och andra coola detaljer samsas
med gamla och lantliga föremål. Ordet fint sammanfattar min inredning ganska bra, jag köper inget som jag
inte tycker är fint. Och det där med att det ska vara fint att titta på är viktigt för mig. Så är det bara.

Hur skulle du beskriva din stil?
» Huset | |
#1 - - Nilla:

Jag gillar din fina stil!

#2 - - Sofia - Lite om inredning:

Du har det jättefint! :)

Kram!

#3 - - Sara:

Min stil är en blandning av din och mamas! :D

#4 - - caroline:

Jag ÄLSKAR din stil :)

#5 - - Daniella:

Snygg stil som verkligen tilltalar mig. Enkelheten gör skönheten:) Kram Daniella

#6 - - Fia:

Du har en fantastiskt stil :D

#7 - - Lissen:

Du har ett FINT hem, med tilltalande stil



Ha en fin vecka. // Lissen

#8 - - Weronica - En mammas dag:

Jag klurar som bäst på mitt bidrag. Ett riktigt kul tema denna gång och jag gillar ditt!

#9 - - Blopparna - Emmy:

Gud vad svårt, jag vet inte riktigt hur jag skulle beskriva min stil riktigt men en sak är i alla fall säkert, jag ÄLSKAR din stil!



http://bloppfashion.se

#10 - - Ann-Helen:

Min stil?! Hmm alltid lika svårt att beskriva... Men skulle nog också sammanfatta det med fina saker! ;) Mycket svart och vitt med tydliga accenter. Gillar 50- 60-talets (teak)möbler, vill hellre ha dom vita eller svarta, men det är fin form! Sen vill jag gärna ha in någon oväntad twist någonstans. Konstig lampa, annorlunda tapet, knepiga tavlor! :)



Jaja, sjukt svårt att beskriva men det var ett gott försök iallafall! ;) Hoppas du fått en bra start på veckan!

#11 - - Dessi at [Home and desire]:

Fantastiskt fina bilder! Bra jobbat!

#12 - - Johanna:

vad snyggt! :)

#13 - - Kontorsmöbler:

Swish stil som skramlar tilltalar me.The kvalitet gör exemplar, kramar Daniella

Upp