» En stol att hänga byxorna på



Trådstolen från Bolagret har hittat sin plats i sovrummet. Perfekt att slänga kläder och överkast på, för
ärligt talat så är den inte speciellt skön att sitta på (men fin att titta på).
» Huset - Sovrum | |
#1 - - Sofia - Lite om inredning:

Joo jag gillar att sitta på mina!! :) Med en fårskinnsdyna på så! :)

Kram!

#2 - - Marie - Fota lyckan i vardagen:

Läckert och praktiskt =D

#3 - - Linda - Harmony Home:

Snyggt! Tycker minst en stol i sovrummet är att föredra. Jag har också sängöverkast o kläder på min:)



Kram

#4 - - Elin:

Svar kring dina funderingar:

Precis, vid sidan om min anställning på en redovisninsbyrå driver jag eget inom heminredning. Stylar inför visningar etc.

I framtiden hoppas jag kunna syssla med det på heltid.

Roligt just nu är att jag har börjat blogga för lokaltidningen, om just inredning. Därför kommer det kanske bli fler reportage i framtiden :)

#5 - - Alexandra:

Var inne på Bolagret igår i skanstull.Var hur länge somhelst jag var inne där.Mycket saker har de ju.Stolar blir ju tyvärr ibland en klädförvaring.Men en snygg sådan.

#6 - - Kontorsmöbler:

Great blog det var så snällt av ditt inlägg, var på Bolagret igår i skanstull.Var hur långvarig något jag nämnde där.Mycket saker som de ju.Stolar är olyckligtvis ibland en klädförvaring.Men en VIG en.

Upp