» Matplatsen och en massa grön inspiration



Matplatsen börjar ta form. Nya kökssoffan (och två kuddar) har kommit på plats och likaså bordet från Ikea.
Såhär såg det ut förut, då hade vi fortfarande de små möblerna från lägenheten. Nu får vi plats fler runt
bordet.

Igår fick jag en riktig inspirations-boost. Vi började med Rum & Trädgårdsmässan och fortsatte med Zetas.
Jag fick många ideer, både till blomarrangemang inomhus och till trädgården. Började med ett litet projekt
ungefär samma sekund jag kom innanför dörren. Ni ser projektet på bordet. På ett zinkfat under glasklockan
har jag ställt en vit pärlhyacint med mossa runt och några kvistar med små, små kottar på är nedstuckna i jorden. Ni kanske får se en bättre bild på det senare. 
» Huset - Matplats | |
#1 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Kanonfint! Jag har också åtit en köksoffa flytta in i köket och det blir så mysigt!

Kra.

#2 - - camilla:

Så fint det blev! Vad är det för lampa? Ser ut som en Kartell?



Kram

#3 - - Marie:

Underbart kök, love it

#4 - - Anonym:

Hej på dig!! Nu har jag gjort en blogglista hos mig och hoppas att det är okej att jag har lagt till dig på den <3

#5 - - Alexandra:

En fin matplats.

#6 - - Hanna:

Superfint, Sofia! och vilket magiskt ljus sen.

#7 - - Sofie:

Fint, var är laman köpt?

#8 - - Dessi at [Home and desire]:

Så fint det ser ut! :)

Upp