» Skor & en kökssoffa



I helgen var både jag och Anton lediga (Anton är ledig alla helger, men jag måste jobba ibland..)
Förutom att storstäda huset, rensa källaren och åka iväg med skräp hann vi gå en sväng på stan också.
För min del blev det tre par skor och en t-shirt. De på bilden och två par vita tygskor. Under det varmare
halvåret bosätter jag mig i vita tygskor och var i behov av nya.

I söndags åkte vi till Mariefred och hämtade en kökssoffa.
Tror att det kommer bli fint med ett lager vit färg, ett gäng kuddar och kanske ett fårskinn.
» Huset - Matplats | |
#1 - - Linda - Harmony Home:

Snyggt, både skor och soffa!!

Får man fråga vart skorna är köpta? Gillar modellen och färgen.



Kram /Linda



#2 - - lowi:

Hallå!

Jag har fri frakt på allt du beställer i min webshop tom söndag :)

http://lowishopdesigner.spreadshirt.se

En tygpåse med färgglatt tryck är alltid användbart!

KRAM!

#3 - - felicia (::

tjena snygging :*

riktigt snygg blogg!!

ska vi köra ett bloglovinbyte? :D

#4 - - Marie:

Tror jag sannerligen att det kommer bli finfint, =D. Ser det framför mig med lite blommiga kuddar och sådant



Snygga skor och jag måste också köpa mig vita tygskor =D

#5 - - Ann-Helen:

Soffan kommer nog bli superfin tror jag!



En sak till... Vad är det för köksbord man ser på bilden? Är ute efter ett nytt och tycker att det är sjukt svårt att hitta fina!



Ha en fortsatt skön vecka!

#6 - - Sofia - Lite om inredning:

Kommer bli snyggt!! Och skorna ser snygga ut med! :)

Kram!

#7 - - elin:

Hejsan, måste bara tala om att du har en fantastisk blogg och verkar ha ett ännu mer fantastiskt hem, inspiration opå hög nivå!

#8 - - Alexandra:

Vad kul att ni hittade er kökssoffa.

#9 - - Marie:

Kommer bli finfint att ha flera kuddar i olika färger dit =D.



Härlig dag idag med, solen skiner =D

#10 - - Line:

Fina köp! En kökssoffa vore inte fel, ser ut som ni fått tag i en perfekt en ni :)

#11 - - karolina:

sv;ja, det är superhärligt :) det kommer säkert snart till er med :)

Fina skor :D

#12 - - Sabina:

Det kommer bli skit snyggt!! :D

#13 - - Fröken Tö:

Sv: Tack och bock!

Tror förresten att soffan kommer att bli helt underbar, så som du beskriver vad du ska göra med den! Ha det fint! :)

#14 - - IJAS GARDEROB:

soffan var riktigt fin, sådär härligt lantlig fast ändå modern!

#15 - - Josefin:

He he, tack fiin blogg du har! :D

#16 - - Felicia:

Fina bilder och fin blogg:)

#17 - - Ann-Helen:

Sv: Då ska jag nog ta mig en liten extra kik på Ikea nästa gång. Har varit lite inne på Norden borden men precis som du säger, lite plastiga, därför jag tvekat. Men hur har jag kunnat missa Bjursta undrar då jag?!

#18 - - Liw - Gravid:

samma här, ita skot är ett måste! :)

#19 - - MISS ALICIA:

Hej,



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där du hittar spännande brittiska märken!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

#20 - - Hanna Ek:

Hej, vill du göra ett bloglovinbyte? Jag har en tävling på min blogg också som det skulle vara roligt om du ville delta i! Kram

#21 - - Johanna:

Så snygg kökssoffa!!! Kram kram

#22 - - Petra o Ingela:

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!

Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till [email protected] samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-

Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se

Kram Petra www.romantiskahem.blogspot.com och

Ingela www.inspirationivitt.blogspot.com

#23 - - Elin:

Hejsan, tänkte bara säga att jag lånat lite inspirationsbilder från dig till min blogg, men länkat såklart ! :)

Inlägget hittar du här: http://elineheminredning.blogg.se/2012/march/inspiration.html



Varma hälsningar Elin

#24 - - Ewezi:

Sv: Åh, men tack snälla du!:)

Va skön blogg du hade förresten.

#25 - - nike free skor:

Hejsan, måste bara tala om att du har en fantastisk blogg och verkar ha ett ännu mer fantastiskt hem, inspiration opå hög nivå!

Upp