» Tidningshögar



Bloggen har blivit lite lidande de senaste dagarna.
Anledningen? Mycket jobb, två dagars inköpsmässa i Kristianstad och finbesök hela helgen.
Igår kom jag på att jag saknade mina tidningshögar som jag alltid hade framme förut, så
jag tog fram och staplade en bunt i vardagsrummet. Ordningen återställd.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - mariaemb.:

Hej! Tack fina du för din kommentar! Jag älskar verkligen din stil också. Så ren och enkel. Snygg helt enkelt!



Ha en riktigt fin kväll!

KRAM

#2 - - Sophie:

Passar perfekt och tidningarna är ju inte bara himla bra att ha som inspo och dekoration utan man har ju en stapel värd en förmögenhet om man börjar räkna... (vilket man helst inte gör :-)

#3 - - Alexandra:

Jag har också ordning på mina plaza tidningar.Det är snyggt att framme.

#4 - - Karin:

Fin samling där;)

#5 - - Amanda:

Haha du gillar Elle eller? ;)

#6 - - camilla:

Lovely! Sitter och tokångrar att jag slängde alla magasin! Det tar ju lite tid att få ihop en sådan hög om man vill ha likadana "ryggar". :)



Kramar

Upp